En het punt is voor Yuri (een nieuwe vraag stellen hoeft dus niet als Wickedangel accoord gaat met mijn voorstel)quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Twain?
Als ik een vraag mocht stellen dan was het er een over chaostheorieënquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff, sorry voor de chaos
quote:Ooit had ik een liefde
en die was goddelijk.
Ik kwam er snel achter
dat ik mijn verstand verloor.
Het leek net echt
maar ik was zo blind.
Geen probleemquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffff, sorry voor de chaos
Blondie is goed, het nummer heet anders.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Once I had a love - Blondie
Nee op die van mij eigenlijk ook nietquote:
Een ballon, en van plastic.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ligt daar en waar is het van gemaakt?
Je bent heeeeeeel erg warm. Zing het even, dan weet je het.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:51 schreef Carolyne1575 het volgende:
Glass Heart?
Oeiquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Oww, Heart of glass
Eindelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Oww, Heart of glass
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
De ex van Patty Brard?
Hoezo?quote:
Nou, we hebben al jaren niks gehoord van meneer Nasi. Ik kan me niet eens herinneren wat hij ook weer deed. Hij had wel een hoop geld, geloof ik.quote:
broer +1quote:
Omdat je de vraag goed hebt? Of omdat je bang bent dat je een nieuw topic moet openen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:04 schreef broer het volgende:
God, hemel. Ik ben reddeloos verloren.
Ik ook!! Ik sta met Ron Brandsteder op film. Ik heb ooit met een musicalgroep meegedaan aan de 'Grote clubactie' Dat presenteerde hij toen, en daar moest ik optreden met een tapdansje. Brrrrrrr.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:04 schreef broer het volgende:
God, hemel. Ik ben reddeloos verloren.
Omdat ik weet wat Ron Brandsteder heeft gepresenteerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat je de vraag goed hebt? Of omdat je bang bent dat je een nieuw topic moet openen?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ook!! Ik sta met Ron Brandsteder op film. Ik heb ooit met een musicalgroep meegedaan aan de 'Grote clubactie' Dat presenteerde hij toen, en daar moest ik optreden met een tapdansje. Brrrrrrr.
Nu ik er dieper over nadenk herinner ik me nog dat ie zijn baard liet staan, had allemaal stoppels toen, want hij moest een of andere detective serie op gaan nemen. Brrrr, en ik moest hem zoenen ook nog, brrrrrrr.
Gadver!!!
Wickedangel +1quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Nena en Kim Wilde.
lach maarquote:
Heeft iets met reality tv te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:15 schreef broer het volgende:
Is er een link tussen Kim Wilde en Patty Brard?
Help!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |