tis je al vergeven Muck....quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
serieus... ik zie nu dit topic pas in GC staan, na een klein miljoen keer f5-en
Je moet ook niet in GC kijken, maar hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
[PUB]quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef MPG het volgende:
PTA zit er al overheen
En de pubertszijn al bijna aan 2000
![]()
ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
Muckie..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef Muck het volgende:
Jah sorry geen problemen vandaag nogquote:
He, ik was eerstquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie..
Had ik goed begrepen dat jij nog een kamertje in de aanbieding hebt in het wonderschoneArnhem
?
Das gewoon baggeren zonder koffie te drinkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
[..]
[PUB]. De minst waardevolle toevoeging aan Fok! ever.
Tjs, pubers kunnen ook geen maat houdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef MPG het volgende:
[..]
PTA zit er al overheen
En de pubertszijn al bijna aan 2000
![]()
![]()
ja maar.. ja maar.. het beperkt mijn hopelijke toekomstige reistijd met een uur en10 minutenquote:
Ja, damned.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt nog een kans
Heb jij JDuukske gezien?
EN...maar 20 minuten van mij vandaan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. het beperkt mijn hopelijke toekomstige reistijd met een uur en10 minuten![]()
ik heb niks in arnhem te zoeken, maar goed...quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. het beperkt mijn hopelijke toekomstige reistijd met een uur en10 minuten![]()
Waar moet het heen met deze wereldquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, damned.
ik dus zo die naam willen registeren, issie al bezet.
Vieze kloonjatters.
Nou.. tis nog niet zeker.. vergroot mijn "dagelijkse" reistijd wel met 3 kwartier... Wacht dus nog ff de afloop afquote:
ja nee, ik weet het ook niet zeker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:56 schreef vdvorst het volgende:
[..]
.. 2 reacties hier, en het gaat alleen nog maar over "vdvorst"
maar ik ben niet iritant, dus kijk mijn topics lijst maar eens
oeh...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou.. tis nog niet zeker.. vergroot mijn "dagelijkse" reistijd wel met 3 kwartier... Wacht dus nog ff de afloop af![]()
![]()
Juist niet...anders zitten ze overal je forum te verneukenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
[..]
[PUB]. De minst waardevolle toevoeging aan Fok! ever.
daar is ONZ toch voor?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Juist niet...anders zitten ze overal je forum te verneuken
Erhm, we hebben altijd nog een ban functie...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zekers! Wat dat betreft vind ik DGK te dramatisch voor woordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel toe aan een nieuwe kamer. En ik ben de oudstequote:
Zal eens kijken of het weer tijd is voor je maandelijkse banquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:58 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah sorry geen problemen vandaag nog![]()
Er zitten er een paar tussen die iets te graag in het wilde weg op wat smilies klikkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:59 schreef Diovarus het volgende:
Wat heeft dit KSC toch met mensen op hun kont slaan
goed bezig BXquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
Het eerste KSC-topic dateert van woensdag 28 februari 2007 @ 01:10
Numero 100 werd geopend op vrijdag 20 april 2007 @ 08:18
Ergo: in 52 dagen 100 topics.
MAAARRRRR......
Als we dan bedenken dat we in het weekend niet tot nauwelijks posten, en er acht weekenden zijn verstreken, laten we er dan voor de lol acht dagen (er wordt namelijk wel wàt gepost) van aftrekken komen we op 44 dagen.
Als we dan ook nog bedenken dat we 4 andere SC's hebben volgepost met kwaliteitsposts om de weg naar de magische KSC-nummer 100 te vertragen, komt het eigenijk op het volgende neer:
44 dagen 104 topics x 300 kwaliteitsposts: 31200 kwaliteitsposts!
dames, heren, het is me een genoegen tussen u te mogen vertoeven
![]()
"ze" krijgen we ook nog een apparte naam? een groepering? een politieke vereniging?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DGK is echt tof.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
zekers! Wat dat betreft vind ik DGK te dramatisch voor woorden![]()
Er zijn reeds 1322 PUB's gebannedquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Erhm, we hebben altijd nog een ban functie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |