HAHAHA, LEUKL GRAPJE CROSSOVERquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef crossover het volgende:
VERDOMME, HEB IK NOU NUMMER 100 GEMIST???????![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:28 schreef crossover het volgende:
VERDOMME, HEB IK NOU NUMMER 100 GEMIST???????![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:27 schreef Sebasser het volgende:
Wat?
ik sta op plek 17?
dat hoort heul niet
Ik vermoed dat ik steeds vaker die foutmelding krijg dat de database te druk is, door die stomme stats.quote:
/ Error #5.2quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik steeds vaker die foutmelding krijg dat de database te druk is, door die stomme stats.
je hebt mazzel, je hoeft ze niet eens zelf mee te nemen, er liggen er genoegquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik weer een slotje in GC krijg weet ik waar de steen door de ruit moet.
thx.
Die heb ik nog niet gehadquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
/ Error #5.2
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Hebben jullie daar ook treinkaartjes liggen toevallig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt mazzel, je hoeft ze niet eens zelf mee te nemen, er liggen er genoeg
Geen zin in koffie, denk dat m'n buik daar nog een beetje te zwak voor is. Ik ga wel een boterham makenquote:
Ben ik ookquote:
ik vermoed weet dat dit onzin is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik steeds vaker die foutmelding krijg dat de database te druk is, door die stomme stats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |