quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef Feestkabouter het volgende:
sorry dat ik het moet zeggen, maar............. wat is ie krom!
ben jij ermee onderuit gegaan dat ie moest worden opgeknapt?
of komt het gewoon door de slordige Italiaanse makelij?
heya, een kenner?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik zie alleen het achterbumpertje scheef zittenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:34 schreef wieringer het volgende:
dat kromme kan ook nog wel eens aan de camera liggen ofzo
want dit is zo "krom" dat ik het vreemd begin te vinden dat alles nog netjes aansluit, of de restaurateurs hebben ook het plaatstaal opnieuw geklopt, maar dat lijkt me dan weer niet.
Alleen autorijbewijs genoeg??quote:Het is nml een 150cc model en daar heb je hier een auto- of motorrijbewijs voor nodig en ik heb alleen een brommerrijbewijs![]()
sorry, moet zijn "auto en/of motorrijbewijs", je hebt dus een iig een motorrijbewijs nodigquote:
Dat meen je toch niet serieus he ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef Feestkabouter het volgende:
Ja maar, maar ik vind 1750 weer te veelquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef geniuxx het volgende:
sorry ANWB, maar dat is echt te laag, met dat bedrag kom ik niet eens uit de kosten van het invoeren.
dream onquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:31 schreef Lassekjus het volgende:
1450
kijk op de foto van de achterkant: het achterdeel met zitting staat niet in lijn met de voorpartij (kuip en stuurkolom).quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:33 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he ?
Alsof jij op een foto - die altijd vervormd is door de gebruikte lens - kunt zien of ie krom is
Maak eens een foto van je kamer, langs je muur - je zult zien dat je muur ook krom is
"Ja en de rechter-zijkap van het achterwiel is groter dan de linker op die foto !"quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:25 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
kijk op de foto van de achterkant: het achterdeel met zitting staat niet in lijn met de voorpartij (kuip en stuurkolom).
geen idee hoe een camera dat kan vervormen.
Het gaat er juist om dat dingen die in het echt recht zijn op een foto een kromming kunnen lijken te hebben.quote:en ja ik heb een jaren 30 woning, daar is niks recht, en in de nieuwbouwwoning die ik had was ook amper iets recht. maar woningen en fietsen worden op nogal verschillende manieren gemaakt........
ik weet wat lensvervorming is.quote:Op maandag 23 april 2007 09:31 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
"Ja en de rechter-zijkap van het achterwiel is groter dan de linker op die foto !"
[..]
Het gaat er juist om dat dingen die in het echt recht zijn op een foto een kromming kunnen lijken te hebben.
Komt door de lensvervorming.
Import keuring flapdrol.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:17 schreef fokuserdetiende het volgende:
lijkt me dan meer als normaal dat je in je OP duidelijk aangeeft dat de Motor niet gekeurd is en dus niet gebruiktmag worden in NL.
Ja ja nu weten we het wel.quote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik weet wat lensvervorming is.
eventuele lensvervorming zou eerder juist een kromming de andere kant op suggereren.
al moet ik na nadere bestudering wel zeggen dat het argument dat de foto niet helemaal precies recht van achter is genomen toch wel een klein beetje hout zou kunnen snijden........
dat kan wel maar dan is dit nog eens een oldtimer. Niet zo makkelijk als met een nieuwe auto.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:34 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Import keuring flapdrol.![]()
Alles uit het buitenland moet gekeurd worden voordat het op de weg mag.
Als je er verstand van hebt en geen intresse, hou je er dan buiten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef fokuserdetiende het volgende:
whatever. Doe het dan als je het zo goed weet en het zo makkelijk is. Verkoop je hem ook veel sneller want een koper mag dit ding niet op de openbare weg gebruiken voordat de papieren rond zijn.
hahaha, ik weet het niet zo goed, jij weet het gewoon heel slecht. Als je niks zinnigs te melden hebt hou dan gewoon je mond en ga elders spammenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef fokuserdetiende het volgende:
whatever. Doe het dan als je het zo goed weet en het zo makkelijk is. Verkoop je hem ook veel sneller want een koper mag dit ding niet op de openbare weg gebruiken voordat de papieren rond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |