Bijna. Maar jullie hebben meer dan de helft aan mij ontfutseldquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
en je hebt nog niet eens 5k aan posts B.
Misschien verdien je dat ook wel? Zou ik me heel goed voor kunnen stellen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef Jojoortje het volgende:
Boehoeh, mijn broer is vervelendHij gooit de hele tijd natte washandjes naar mij!
![]()
En komt hij mijn kamer binnen stampen... ALLEMAAL zand op mijn vloerbedekking![]()
Waar gaat het heen met deze wereld?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien verdien je dat ook wel? Zou ik me heel goed voor kunnen stellen!
quote:
Giechel??? Met Guusje gaat het prima, is heerlijk aan het trappelen. Met Davinia gaat het ook goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ach, ze heeft het allemaal wel overleeft, toch? Hoe is het verder met je vrouw en "guusje" / "giechel" ?
Giechel was een naam die m'n jonste broer bedacht, geloof ik. Omdat Davinia altijd zo moet schaterlachen/giechelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Giechel??? Met Guusje gaat het prima, is heerlijk aan het trappelen. Met Davinia gaat het ook goed![]()
bellen we even over.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Giechel was een naam die m'n jonste broer bedacht, geloof ik. Omdat Davinia altijd zo moet schaterlachen/giechelenen sindsdien heet jullie aanstaande kind giechel bij m'n ouders
![]()
Wanneer kwamen jullie nou bij ons etenen zijn er wensen met betrekking tot het menu?
Bij deel 111 hadden etc en soemp het over hoever 222 nog was. en toen zei soemp dat ze toen allang was gestopt maar etc zei mooi niet! en nu hebben ze gewed dat soempie niet terug komt tot deel 222 voor een bak BJ ijs.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap ook al de hele tijd niet wat dat nou is met deel 222.
goede samenvattingquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Bij deel 111 hadden etc en soemp het over hoever 222 nog was. en toen zei soemp dat ze toen allang was gestopt maar etc zei mooi niet! en nu hebben ze gewed dat soempie niet terug komt tot deel 222 voor een bak BJ ijs.trouwens
Nee, niet gezienquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie de merci reclame over die moeder al gezien? 3 koters en een papa?![]()
![]()
mierzoete stomme rotreclame
![]()
![]()
quote:
Anyone got some change? I need to take the bus!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:39 schreef Plasterk het volgende:
change, change, I need change
Hoi hoi wilde ook even hallo tegen iedereen zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Giechel??? Met Guusje gaat het prima, is heerlijk aan het trappelen. Met Davinia gaat het ook goed![]()
ik zit al een tijd op f5 te rammelenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
Dooie boel hier.....
En ik was al zo duf
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Hoi hoi wilde ook even hallo tegen iedereen zeggen.Hallo Physics rules. Davinia op werk?
Ik heb vandaag in de bieb gezeten, maar echt zeldzaam weinig gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit al een tijd op f5 te rammelen
[..]
Mamma mia, wat veel!!! Daarom verdeel ik mijn shopacties altijdquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:41 schreef Mikkie het volgende:
Kom net terug uit de stad. Wat sportkleding gekocht, nieuwe broek, nieuw shirtje, en een zonnebril. Meer dan ¤ 300 armer
hoe eh, hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:41 schreef Mikkie het volgende:
Kom net terug uit de stad. Wat sportkleding gekocht, nieuwe broek, nieuw shirtje, en een zonnebril. Meer dan ¤ 300 armer
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:39 schreef Plasterk het volgende:
change, change, I need change
Cool. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:27 schreef Etcetera het volgende:
HOERA
Herman Finkers terug op de planken
Even een reply op een oude post, maar als ik zeg dat mijn recentste droom te maken heeft met op de rug van een draak zitten en vuurballen ontwijken, zou dat dan onder het kopje 'rare droom' vallen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik droom ook niet vaak hoor maar als ik droom dan is het meestal een vreemde droom![]()
Boxers van 13 euro vind ik ook wel duurquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:14 schreef Mikkie het volgende:
Zwarte boxers (2) ¤ 26,-
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef Mikkie het volgende:
Nooit van gehoord. En volgens mij wil ik dat ook zo houden?
Ik ooookquote:
daar leen ik al, en ik krijg het max thuiswonend, maar ik ben altijd blij als ik niet rood sta aan het eind van de maandquote:
Smiecht, eerder thuis zijn dan ik klaar ben met werkenquote:
Boxers koop ik ook bij de HEMAquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef Nesle het volgende:
Ik ooook
Oh en ook wel is boxers bij HEMA.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |