Zolang die AZ'ers hun rateldingen thuislaten.quote:
Jezus wat een treurigheid dat AZ liedquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Anders ik wel
http://www.retteketet-az.nl/retteketet-az.swf
Die stel ik sowieso voor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, mocht AZ per ongeluk winnen, dan stel ik een extreme make-over van de Kuip voor.
Whaha ok danquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, mocht AZ per ongeluk winnen, dan stel ik een extreme make-over van de Kuip voor.
Dat je het waarmaakt nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geboren Hagenees, wat verwacht je?
Ik ben een serieus persoon.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wel slim om alles wat op internet gezegt wordt, serieus te nemen![]()
Jij weet toch wel beter?
Zou het anders zijn als jullie (theoretisch gezienquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een serieus persoon.![]()
Buiten dat ken ik jullie persoontjes goed genoeg om te weten dat er gesloopt gaat worden in de Kuip.
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zou het anders zijn als jullie (theoretisch gezien) de bekerfinale zouden spelen in de arena?
Ik kan me ook nog wel een fikkie in de Arena herinnerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een serieus persoon.![]()
Buiten dat ken ik jullie persoontjes goed genoeg om te weten dat er gesloopt gaat worden in de Kuip.
Begin al weer bijna een mat te kweken.quote:
picsquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Begin al weer bijna een mat te kweken.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Een nieuwe grasmat voor in de arena ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
52 euri ook nog wel toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef kevin6188 het volgende:
Een aantal, 69 euro per stuk ofzo...
Hmm ja, om 14:00 nog wel zie ik nu. Maar zal niet lang duren voor het uitverkocht is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |