Allebei.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar dan nog he. Eerst is het: "Hahahaha AZ wint altijd net géén prijzen" en dan is het weer "Oh allemaal successupporters omdat AZ kans heeft op prijzen" Ja, wat is het nou.
52 euro?!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:45 schreef markthemen het volgende:
ff kaartje halen zo.. ontiegelijk veel geld.. 52 euro excl wiet en biermaja vorig jaar was t ook wel vet.. hele tijd met mn bakkes op de tv
![]()
Het zal de grootste prijs zijn die Ten Cate in zijn leven ooit gewonnen heeftquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef okee6 het volgende:
Weinig zeggende finale, voor beide ploegen is het 'gewoon' maar een prijs. Wellicht dat AZ gezien de geschiedenis er iets meer aan heeft. Ajax versloeg zowaar de huidige nummer 14 van de ranglijst, AZ de nummer 9, heavy! Zo'n beker zie ik dan toch liever naar wat kleinere ploegen gaan, voor wie het veel betekent. Bijvoorbeeld een Roda JC, Utrecht of Feyenoord.
En als PSV de titel grijpt, is het helemaal een troostfinale
Wegereefquote:Op zaterdag 21 april 2007 03:56 schreef mcyodogg het volgende:
Wie fluit eigenlijk?
en wie mag er van jou winnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wegereef![]()
![]()
Grensrechter : Die vriend van Perez![]()
de naam van de 2de grensrechter is nog niet bekend.
4de official Braamhaar![]()
De bestequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
en wie mag er van jou winnen [afbeelding]
En die wedstrijd is zeker tegelijkertijdquote:Op zondag 22 april 2007 10:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Lol zie net dat ik die dag weg ben, naar Anderlecht - Beveren
De tweede grensrechter is ook bekend, Ronald Kloeg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wegereef![]()
![]()
Grensrechter : Die vriend van Perez![]()
de naam van de 2de grensrechter is nog niet bekend.
4de official Braamhaar![]()
Je wacht gewoon op reacties als deze, niet?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef okee6 het volgende:
Bijvoorbeeld een Roda JC, Utrecht of Feyenoord.
met beetje geluk kampioenswedstrijdquote:Op zondag 22 april 2007 10:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En die wedstrijd is zeker tegelijkertijd![]()
Ach dan zie je Anderlecht weer eens winnen![]()
Noem jij Feyenoord een kleine club?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef okee6 het volgende:
Weinig zeggende finale, voor beide ploegen is het 'gewoon' maar een prijs. Wellicht dat AZ gezien de geschiedenis er iets meer aan heeft. Ajax versloeg zowaar de huidige nummer 14 van de ranglijst, AZ de nummer 9, heavy! Zo'n beker zie ik dan toch liever naar wat kleinere ploegen gaan, voor wie het veel betekent. Bijvoorbeeld een Roda JC, Utrecht of Feyenoord.
En als PSV de titel grijpt, is het helemaal een troostfinale
met Wamberto toenquote:Op zondag 22 april 2007 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De tweede grensrechter is ook bekend, Ronald Kloeg.
Wou je beweren dat voor Feyenoord een prijs weinig betekent? Feyenoord speelt niet voor het kampioenschap.quote:
Ik wist wel dat het homo's zijn in Alkmaar!quote:
Kom uit de kastquote:Op zondag 22 april 2007 13:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het homo's zijn in Alkmaar!
Ik hou het wel bij mijn vriendin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |