Er is vast nog wel een plekje voor jou te vinden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:08 schreef jorienvdherik het volgende:
en al uitverkocht ?
Duzdat, vorig jaar ging dat hele vak leegquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:04 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen ken met wat moeite kaarten krijgen. Stikt er van de kakkies.
Kaartverkoop is vandaag pas begonnen joh spacerquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:08 schreef jorienvdherik het volgende:
en al uitverkocht ?
De scheidsrechter.quote:Op zaterdag 21 april 2007 03:56 schreef mcyodogg het volgende:
Wie fluit eigenlijk?
Gaat dus wel goedkomen met het aantal AZ-supportersquote:De Buscombi voor de Bekerfinale is uitverkocht. Dat wil dus zeggen dat er 142 volle bussen zijn.
Vertrektijden bussen onder voor behoud:
Bus 1 t/m 31 13.00 uur
Bus 32 t/m 61 13.25 uur
Bus 62 t/m 92 13.50 uur
Bus 93 t/m 123 14.15 uur
Bus 124 t/m 142 14.40 uur
Op dit moment zijn er nog 3500 kaarten beschikbaar voor het eigen vervoer.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gaat dus wel goedkomen met het aantal AZ-supporterstoeschouwers.
quote:Gisteravond was een historische avond. AZ bereikte na 25 jaar weer de bekerfinale waarin het het tegen Ajax moet opnemen.
Opvallend was dan ook een uitspraak van Louis van Gaal op de persconferentie na afloop van de wedstrijd. Zoals bekend heeft Van Gaal een tijd geleden enkele uitspraken gedaan waarin hij Ajax zijn club noemde. Gisteravond kwam hij daar op terug. 'Of ik met mijn AZ tegen mijn club moet? Nee, hoor, AZ is mijn club, retteketet…’
De persconferentie valt na te bekijken op AZ.tv.
Ook jij komt nog wel een keer over de brug. Beetje hetzelfde idee als met anti-homo zijn, de grootste homohaters zuigen het hardst.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan zal hij echt niet de enige zijn
Wat dus bewijst dat het hele Anti Ajax publiek in Alkaar eigenlijk allemaal Ajacieden waren/zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook jij komt nog wel een keer over de brug. Beetje hetzelfde idee als met anti-homo zijn, de grootste homohaters zuigen het hardst.
Mja, zou goed kunnen. Mij boeit het niet, al trekt de hele Arena naar het DBS stadion. Supporters leveren bekendheid, steun en geld op. Dus hoe meer hoe beter. Ik maak mij niet zo druk om dingen als die-hard hooligan of teletekstsupporter, 8.000 prijzen uit het verleden of kans op prijzen in de toekomst etc. Ben meer bezig met het hier en nu. Dat hier en nu maakt simpelweg duidelijk dat Ajax en AZ gewaagd zijn aan elkaar en dat beide partijen in de finale van de beker staan (waarbij je alle statistieken uit het verleden lekker weg kan laten) en het waarschijnlijk een spannende pot gaat worden die alle kanten op kan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat dus bewijst dat het hele Anti Ajax publiek in Alkaar eigenlijk allemaal Ajacieden waren/zijn.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef Messenga het volgende:
Hup Ajax.
Nee, mijn derde, sinds ik AZ eind 2005 ook daadwerkelijk volg. Daarvoor kon voetbal me aan me reet roesten. Niet slecht voor iemand die 200 km verder woont en die als student van het OV afhankelijk is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:22 schreef denthemen het volgende:
Stereotomy, word dit nou je 1e AZ wedstrijd?
Als je nou niet voor succes ging had je aanhanger van de lokale voetbalclub kunnen worden, had je de afstand niet als excuus te hoeven opgeven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, mijn derde. Niet slecht voor iemand die 200 km verder woont en die als student van het OV afhankelijk is.
Maar ik begrijp dat het aantal supporters per club afhankelijk is van de stadioncapaciteit?![]()
Ik draag Flevo Boys nog altijd een warm hart toequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je nou niet voor succes ging had je aanhanger van de lokale voetbalclub kunnen worden, had je de afstand niet als excuus te hoeven opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |