Een knokploeg? Dat is het andere uiterste.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Wel iets om in gedachten te houden voor er een knokploeg op 'm af gaat.
Het enige wat me vervelender lijkt dan vals beschuldigd te worden van verkrachting is vals beschuldigd en in elkaar geslagen te worden

Heb je sommige reacties hier gelezen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:14 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Een knokploeg? Dat is het andere uiterste.

Act before you thinkquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:20 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Heb je sommige reacties hier gelezen ?
Eerst slaan, dan pas vragen wat er daadwerkelijk gebeurd is.

Aha.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef furian het volgende:
in zown geval wel. .dan sla ik voor ik vraag..

het gaat niet om de heldendaad, je doet het echt niet voor het slachtofferquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Aha.
Kijk dit eens :
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=valse+aangifte+verkrachting
In al die gevallen had jij die mensen dus lens geslagen, om er een paar dagen daarna achter te komen dat die persoon niks gedaan had.
En dan was je toch trots op jezelf geweest joh, nou !
Voor mij is het wel fijn om zo'n machtsmiddel te hebben hoor, als een jongen ook maar een beetje vervelend is (of gewoon als ik 'm niet mag) roep ik gewoon dat ie me verkracht heeft en er zijn genoeg 'ridders' die 'm dood slaan

Ah, je zou dus een onschuldige op z'n bek slaan voor de lolquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
het gaat niet om de heldendaad, je doet het echt niet voor het slachtoffer![]()

Juistquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Ah, je zou dus een onschuldige op z'n bek slaan voor de lol

je zoekt gewoon een excuus om zomaar mensen te slaan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
het gaat niet om de heldendaad, je doet het echt niet voor het slachtoffer![]()

*kermis geluidje*quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je zoekt gewoon een excuus om zomaar mensen te slaan?

* noemmemaarjuanita checkt fotoboek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juist![]()
en om dan een smoes te hebben tegenover de poltiie:
"ja, maar ik dacht dat...."![]()

Heb je wle een berichtje achtergelaten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
* noemmemaarjuanita checkt fotoboek.
Ah, iemand uit de lagere sociale klasse.... figures..

Jazeker, je weet maar nooit wanneer ik iemand nodig heb om onschuldigen op hun bek te slaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Heb je wle een berichtje achtergelaten?![]()
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Juist![]()
en om dan een smoes te hebben tegenover de poltiie:
"ja, maar ik dacht dat...."![]()

Er wel naar toe gaan. Sorry hoor, maar als er zoiets gebeurd is, zou ik niet eens eraan denken om niet de auto / trein / taxi in te springen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef Robin2130 het volgende:
Mijn ex is afgelopen weekend verkracht door een zielig geval van 22.
Natuurlijk moeten ze zijn ballen er vanaf snijden zonder verdoving, maar dat is een ander verhaal.....
Ik ben nu helemaal over de rooie en ik weet niet wat ik moet doen.
Ik kan ook niet even naar haar toe, want zij woont in Groningen en ik in Zwijndrecht.
Heeft iemand tips?
(geen puberale reactie's graag)

quote:

Hoe staat de situatie er nu voor? Als je tips wil, mag je me wel ff PM'en of hier nog een berichtje achterlaten.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef Robin2130 het volgende:
Heeft iemand tips?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |