Ach ja... hij is homo en zij gedraagt zich als een man (wijdbeens zitten, eten als een bouwvakker etc).. dus 1 en 1 is 2quote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef MissX het volgende:
Ik zou me ook schamen als ik Ciska had geneukt
Hij wilt het liefst in zijn poeperd genomen worden op zijn belgischquote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef Scope het volgende:
[..]
Ach ja... hij is homo en zij gedraagt zich als een man (wijdbeens zitten, eten als een bouwvakker etc).. dus 1 en 1 is 2
Ik ook. Ze is wat eng...quote:
Ja echt zo van wtf moet ik hier mee...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:03 schreef MissX het volgende:
hahahaha die blik van Philip
die dacht lekker van bil te gaan met "slet" van TI...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:03 schreef MissX het volgende:
hahahaha die blik van Philip
Ja !!`1`1einz~~quote:Op donderdag 26 april 2007 21:15 schreef Strax het volgende:
KUT RECLAME!!
Dat stukje lieten ze weg, ik zat me er op te verheugen dat ie het zou zien maar het kwam nietquote:Op donderdag 26 april 2007 20:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat wel gezien maar weet ik niet zeker, maar Scandalous je bent wel een lekkerding. Wanneer zien we jou in Temptation Island?
Stond er nou Good Fucker?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Die Godfather onderbroek bij Gringo.
En dan die vriendin, Zena, van dr... met dr schatje, schatje... en dat engelse gelul er tussen door.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:37 schreef PabloLopez het volgende:
Bianca![]()
geef mijn portie maar aan fikkie wat een boerenwijf
Inderdaad, fucking unbelievable is dat inderdaad hequote:Op donderdag 26 april 2007 21:38 schreef Scope het volgende:
[..]
En dan die vriendin, Zena, van dr... met dr schatje, schatje... en dat engelse gelul er tussen door.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |