7442 - 10 euro korting bij je bestelling vanaf 40 euro, werkte bij mij vorige week! en 7517 voor 25% bij 1 artikel.quote:
lol het is nog een jurkje ookquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb er niet voor niets een rood jurkje onder aan
Hmm, weet ik eigenlijk ook niet meer. En zoeen als op het plaatje had ik er de laatste keer maar gewoon bij besteldquote:Op zondag 29 april 2007 23:51 schreef imago het volgende:
Ik zie op de website dat ze al m'n oude basics nu ook in nieuwe kleurtjes hebben, dus dat wordt komende week wéér shoppen.
Trouwens misschien een stomme vraag, maar op welke afdeling kan ik de leggings vinden? En dan dus niet de doorschijnende pantydingen, want die weet ik te vinden, maar deze:
[afbeelding]
maar dan in een ander kleurtje hèIk zie ze namelijk nooit ergens hangen/liggen.
Ik heb ze redelijk snel nodig dus ik wil niet wachten op een bestelling die pas eind december komt ofzoquote:Op maandag 30 april 2007 00:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm, weet ik eigenlijk ook niet meer. En zoeen als op het plaatje had ik er de laatste keer maar gewoon bij besteld
En hangen ze dan aan een hangertje in een rek, of liggen ze opgevouwen, of zitten ze ook in die kartonnen panty-doosjes? Dinsdag maar eens even op zoek danquote:Op maandag 30 april 2007 00:23 schreef Chav het volgende:
Die hangen gewoon bij de panties/sokken! Dat zijn die toch van een tientje?
quote:Op maandag 30 april 2007 00:28 schreef Chav het volgende:
Aan het rek, met zon kartonnen stuk eromheen dacht ik. Je kan de stof gewoon voelen.

Toch ziet de dame op je plaatje eruit alsof ze wel een aantal roze leggings in de kast heeft hangenquote:Op maandag 30 april 2007 00:35 schreef Chav het volgende:
Geen idee, ik heb m nietIk zat er toen ook naar te kijken maar niet gekocht!
Ja het komt ook op de factuur te staan.quote:Op maandag 30 april 2007 20:11 schreef Greys het volgende:
Tijdens de afgelopen week tot 4 keer toe spullen toegevoegd aan mijn bestelling![]()
En 3 keer de 10,- korting code ingevuld, kijken wat het deed... En op de factuur staat nu dus 3x die 10,-- korting![]()
Zou dat op de originele factuur straks ook zo zijn? Dan voel ik me een beetje een oplichter namelijk
Ik was alleen maar nieuwsgierig wat de computer zou melden als ik het nog een keer zou invullen, aangezien het wel een 'nieuwe' bestelling was op zich, alleen het wordt natuurlijk bij de bestelling gevoegd waarop ik ook al 10,-- korting had. Woops.
Bij tuiniekenquote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]
Waar staat dat tuniekje op de site? Kan m niet vinden.
Ik wacht maar gewoon even af, kijken wat er op m'n maandfactuur komt te staanquote:Op maandag 30 april 2007 20:18 schreef Greys het volgende:
Oh jee..... dan heb ik wel erg veel korting. Dat ze dat niet controleren dan!
En hoe ga jij dat oplossen met je 13 euro dan?![]()
Of zou het gewoon echt zo zijn dat elke keer als je bv een paar dagen later nog wat bestelt dat je dan die code kunt bestellen? Maar dan zou iedereen zijn bestelling dus beter over een paar dagen kunnen verspreiden
Bij mij heeft dat geen eens zinquote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol het is nog een jurkje ook
ik heb em nog maar 1 keer aangehad (gister avond, meteen nadat ik em kocht)
en ik heb maar gewoon de hele tijd lopen sjurgen aan het tietgedeelte
Lijkt me veel te warm 2 jurkjes over mekaar. Kun je er anders niet een hemdje onder doen? Of als je handig bent, een stukje stof in naaien zodat de hele handel bedekt blijft? Dan hoef je niet meer te hijsen aan je jurkje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat geen eens zinmijn bh zie je zelfs als ik sjor
dus een jurkje is wel zo gepast
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |