De vorige keer dat ik wat bestelde (euh gisterenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
Ik heb een bestelling in maart gedaan waarvan een deel pas half mei zou worden geleverd, alles wat ik nu bestel en eerder komt hoef ik geen verzendkosten over te betalen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
??? Ik begreep juist net dat je per bestelling maar één keer verzendkosten hoeft te betalen ook al komt niet alles tegelijk. Hoe zit het nu???
Maar heb je dan gekozen voor de optie alles in 1 pakket of niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik heb een bestelling in maart gedaan waarvan een deel pas half mei zou worden geleverd, alles wat ik nu bestel en eerder komt hoef ik geen verzendkosten over te betalen.
Nope.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Maar heb je dan gekozen voor de optie alles in 1 pakket of niet?
Geen domme vraag, die bestaan namelijk niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef pamper het volgende:
Hoe kan je een bestelling annuleren? Misschien een domme vraag hoor, maar ik kan het nergens terugvinden...
Is die aanbieding morgen nog?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:39 schreef parselmouth het volgende:
Haa shit... Stomme shirtjes-voor-2-euro-acties... Weer vier topjes ingeslagen, was in totaal (met pers. korting) 6,40 kwijt.
Ok, thanks! Was te lui om de rest van het topic te bekijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geen domme vraag, die bestaan namelijk niet...
Oeh hoor mij de leerkracht...
Het is er overigens wel 1 die in de openingspost van dit topic al voor je beantwoord was...
Eerlijk gezegd heb ik er wel de cupmaat voorquote:Op donderdag 26 april 2007 21:41 schreef Greys het volgende:
Dat had ik dus ook Debsterr, ik vind dat jurkje ook superleuk, maar zonder bh gaat ie vast een stuk minder leuk staan (bij mij dan) Daar moet je wel mooie pronte tietjes voor hebben
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is die aanbieding morgen nog?
Ik heb laatst 2 h&m push up beha's gekocht. Gewoon van die gladde zegmaar, een witte en een zwarte. Die kosten 9,90 per stuk, en je kan de bandjes eraf halen. Je krijgt er ook nog plastic bandjes bij, maar die vind ik zelf niet fijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik er wel de cupmaat voor, maar dan vind ik ze zelf zo klein
..
Hmm, misschien toch 'ns een strapless proberen dan.. maar bij push up beha's heb je zo dat de cups in puntjes oplopen zeg maar, aan de zijkant, is dat niet vervelend strapless?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:12 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 h&m push up beha's gekocht. Gewoon van die gladde zegmaar, een witte en een zwarte. Die kosten 9,90 per stuk, en je kan de bandjes eraf halen. Je krijgt er ook nog plastic bandjes bij, maar die vind ik zelf niet fijn.
Ik heb nu die beha dus gewoon strapless aan onder mijn jurkje. Zie je niks van. Zonder beha vind ik ook vreselijk!
Krijg ik m nu wel, of is ie nu geanulleerd?quote:Wordt later geleverd:
Best.datum Art.nr. Maat Artikel Kleur Aantal Korting Prijs Levering
Restbedrag is te laag, verblijvende bestelling word geannuleerd.
27.04.07 66-0076 42/43 Flip-flops Zwart 0 1 - 6,90 half mei
Nee hoor, daar heb ik helemaal geen last van! Je moet wel even opletten natuurlijk dat die puntjes er niet bovenuit steken.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch 'ns een strapless proberen dan.. maar bij push up beha's heb je zo dat de cups in puntjes oplopen zeg maar, aan de zijkant, is dat niet vervelend strapless?
Niet aangehad, maar de stof is heel soepel., Zal wel mooi vallen denk ik. Misschien met een andere riem erop dat ie misschien wat meer taille laat zien. Ik gok erop dat ie anders een beetje als een geheel eruit ziet, beetje te recht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef BettyR het volgende:
[afbeelding]
Iemand die deze toevallig heeft of aangepast heeft? Ik vind hem zo te zien wel heel mooi, maar ik ben benieuwd hoe hij zo'n beetje valt.
Zeg dat nou niet!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:01 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb die ja, hij valt wel mooi, niet strak zoals je ook wel ziet. Wel een beetje recht, maar zowel met t ceintuur als met een andere riem heeft ie een mooie taille.![]()
Ik zou zo zeggen dat het een annulering isquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef Ri-Klain het volgende:
De slippers die ik besteld had konden pas half mei geleverd worden maar de rest al begin mei, ik heb dus gekozen voor 2 pakketten, maar nu staat er dit bij de slippers:
[..]
Krijg ik m nu wel, of is ie nu geanulleerd?![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
Waarom zijn de rieten slippers overal uitverkocht
Heb vandaag 3 H&M's afgelopen en overal waren ze nog in paars of rood, maar nergens zwart of wit (in maat 38-39).
Ze lopen echt superlekker en ik wilde nog 2 paar bijkopen, maar nee hoor
grr.
Online zijn de zwarte nog te krijgen, en ik bestel voor de zekerheid nog maar 2 extra paar bijquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
Heb vandaag 3 H&M's afgelopen en overal waren ze nog in paars of rood, maar nergens zwart of wit (in maat 38-39).
grr.
Ha die heb ik ook, en ook in het zwartquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb dat jurkje in print gekocht!!!!!!!!!!!!!!
woeiiiiii
[afbeelding]
Als je er niets anders meer bij besteld, wordt het inderdaad geannuleerd...quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef Ri-Klain het volgende:
De slippers die ik besteld had konden pas half mei geleverd worden maar de rest al begin mei, ik heb dus gekozen voor 2 pakketten, maar nu staat er dit bij de slippers:
[..]
Krijg ik m nu wel, of is ie nu geanulleerd?![]()
Ik was gister in Hengelo en daar hadden ze nog heel veel van die slippers, in het zwart en in het wit in 38/39. Ik twijfelde of ik ze zou kopen en ik heb nu spijt dat ik ze toch niet heb gekochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Andoire het volgende:
grr.
Als je in de buurt woont zou ik er echt even heengaan, die dingen zijn echt super (en je kan er niet genoeg van hebben hehequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik was gister in Hengelo en daar hadden ze nog heel veel van die slippers, in het zwart en in het wit in 38/39. Ik twijfelde of ik ze zou kopen en ik heb nu spijt dat ik ze toch niet heb gekocht
ah vet, ze worden dus dagelijks aangevuld? Morgenochtend maar even kijken danquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:42 schreef parselmouth het volgende:
Die rieten slippers gaan inderdaad echt zoooo hard. Als ik op de accessoires sta moet ik ze echt 3 keer per dag aanvullen ofzo, ze gaan zo snel telkens.
Die met die gouden ring zijn echt lovely ja, heb de zwarte. In het begin drukte die ring nog wel eens tegen mn voet, maar ze gaan in de loop der tijd wel naar je voeten zitten en dan zijn ze wel fijn. Alleen na een hele dag werken voelen je hielen wel zo plat als een dubbeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |