anders laat ik de vraag open staanquote:
Dus dit is HELEMAAL niet goed!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef DiviFilius het volgende:
Het noordelijkste puntje van Schotland tot het zuidelijkste puntje van Engeland ( eind tot eind vh eiland)
Sta ik om bekendquote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef broer het volgende:
Je bent wel dwingend, Wickedangel.
Ho ho!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
Hou maar op met zeuren, het wordt tijd dat er een fatsoenlijke vraag komt.
Jojo en jij waren de enigen die reageerden op mijn vraag. Na 10x raden was het antwoord nog steeds niet gegeven en het antwoord van Jojo kwam nou eenmaal dichter in de buurt. Over mijn antwoord op de vraag van Jojo kan ik niks zeggen aangezien het gewoon een gok was, maar ik speel niemand punten toe..quote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Net was het antwoord op Dukdalf ook niet echt in de buurt, maar dat zag ik nog door de vingers. Maar nu lijkt het erop alsof de heren elkaar de puntjes toespelen. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Dan geloof ik je maar op je blauwe ogenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef DiviFilius het volgende:
Jojo en jij waren de enigen die reageerden op mijn vraag. Na 10x raden was het antwoord nog steeds niet gegeven en het antwoord van Jojo kwam nou eenmaal dichter in de buurt. Over mijn antwoord op de vraag van Jojo kan ik niks zeggen aangezien het gewoon een gok was, maar ik speel niemand punten toe..
Mory Kante?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef DiviFilius het volgende:
Ik zal een poging wagen Scott
Hoe heet deze man ?
[afbeelding]
quote:
Of je stelt een enige echte yuri vraagquote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
Alleen hij heeft ook nog een echte naam.
Mocht iemand nog een leuke vraag hebben dan mag hij / zij hem nu stellen, laat ik deze wel open staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |