Gewoon in een soort gladiatorarena zetten met zo'n Blood-neger die ooit bij Premtime was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef jpg97 het volgende:
HAHAHA zo'n hersenloos volk gewoon. Daar moet je mee lachen en niet serieus nemen![]()
De meeste wel ja, maar er zitten wat josti's bij daar die gewoon best geleerd zijn maar het blijft een apart fenomeen dat ze dan toch zo krom kunnen denkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef jpg97 het volgende:
HAHAHA zo'n hersenloos volk gewoon. Daar moet je mee lachen en niet serieus nemen![]()
Waaruit maken jullie op dat er intelligente mensen op dat forum zitten?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De meeste wel ja, maar er zitten wat josti's bij daar die gewoon best geleerd zijn maar het blijft een apart fenomeen dat ze dan toch zo krom kunnen denken
Ik heb wat stukjes gelezen, het viel me op dat sommige redelijke studies achter de rug hebben, hier doel ik niet op geschiedenis, integendeel zelfsquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Waaruit maken jullie op dat er intelligente mensen op dat forum zitten?
Omdat ze kennis hebben van ( hun eigen versie ) van de geschiedenis van Europa?
Of omdat ze "moeilijke" woorden gebruiken die ze waarschijnlijk ook gewoon hebben geknipt en geplakt uit de "white trash wiki" .
Welbespraaktheid heeft niet altijd met intelligentie te maken.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Dat er nog zulke mensen bestaan!
Je krijgt als uitleg dat het allemaal de schuld is van de zionisten en imperialisten.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef gronk het volgende:
Ik zou wel eens weten wat er zou gebeuren als je daar als onnozele newbie vraagt 'als het witte germaansche volk echt zo superieur is, waarom hebben ze dan de oorlog verloren?'
Maar waarschijnlijk wordt je dan instantaan geband
Jah, dat dacht ik al, maar dat snap ik dan weer niet. Zo'n superieur volk, en dan laten ze zichzelf verneuken door de eerste de beste jood. Ergens klopt er dan toch iets nietquote:Op woensdag 25 april 2007 19:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je krijgt als uitleg dat het allemaal de schuld is van de zionisten en imperialisten.
Boehoe wat zijn ze zielig.![]()
![]()
'witte'quote:Op woensdag 25 april 2007 18:54 schreef gronk het volgende:
Ik zou wel eens weten wat er zou gebeuren als je daar als onnozele newbie vraagt 'als het witte germaansche volk echt zo superieur is, waarom hebben ze dan de oorlog verloren?'
Maar waarschijnlijk wordt je dan instantaan geband
Denk je dat die stormfronters zich druk maken om dat soort details?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef Trizzle het volgende:
[..]
'witte'En voor het geval je het niet wist: de nazi's zijn verslagen door anderen blanken, grotendeels 'germanen'.
Ach..dat soort mensen heb je ook op FOK! (vooral op de FPquote:Op donderdag 19 april 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Tering ik zo net Frits Spits googlen voor dat ene topic, kom ik op de site van Stormfront uit.....
WTF. Dat is dus gewoon echt ziekelijk. Een of andere zieke internetgroepering vol met racisten en ander tuig van de richel
Echt waar kunnen dit soort gasten niet gewoon deaud.....![]()
![]()
Beetje discussieren over bekende joden en "stel je voor dat morgen alle joden geconcentreerd werden"
Ziek volk
de meeste lui daar zijn nogal geobsedeerd door rassenleer, dus ja. overigens is het forum helemaal niet intolerant t.o.v. mensen wat minder extreme standpunten.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Denk je dat die stormfronters zich druk maken om dat soort details?
Mooi topic is dat. Ik zeg: TTT.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echt waar kunnen dit soort gasten niet gewoon deaud.....![]()
![]()
![]()
De FP staat echt niet bekend als anti-semitisch hoor, je kraamt weer onzin uit.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach..dat soort mensen heb je ook op FOK! (vooral op de FP)
Ja, daar heb je wel een puntquote:Op woensdag 25 april 2007 19:27 schreef Trizzle het volgende:
de meeste lui daar zijn nogal geobsedeerd door rassenleer, dus ja.
'minder extreem'? Hoe moet ik dat precies duiden?quote:overigens is het forum helemaal niet intolerant t.o.v. mensen wat minder extreme standpunten.
Met de taxi ipv de trein?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef gronk het volgende:
'minder extreem'? Hoe moet ik dat precies duiden?
je mag gewoon zeggen wat je wilt. zolang je niet constant een of andere 'nigger-lover' uithangt die duidelijk niks op het forum te zoeken heeft word je niet gebanned.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt
[..]
'minder extreem'? Hoe moet ik dat precies duiden?
en 'niet intolerant', is dat net zoiets als 'de duitsers gaven damals gratis kost en inwoning aan de joden'?
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef gronk het volgende:
en 'niet intolerant', is dat net zoiets als 'de duitsers gaven damals gratis kost en inwoning aan de joden'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |