Ah, nu herken ik jequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je hebt PM. Stomme is dat je me nog ergens bekend van voorkwam, maar ik wist echt niet waarvan. Hellfire zegt ook ff niks ofzo.
Quote van die developer hoor, ik copy/paste ook alleen maar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef devv05 het volgende:
Standard game shot.. lijkt me sterk want als jij de game speelt zal het er standaard nooit zo uitzien.
Zal wel iets met het achtergrond verhaal te maken hebben maar verder heb je er weinig aan. Doe mij liever wat gameplay beeldenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Brand los zou ik zeggen.... Ik wordt er niet wijzer van.
Ja, het is omdat ie gratis is hoorquote:
Deel 4 wat minder helaas.quote:En ja Silent Hill heb ik wel weer zin in, deel 3 was geweldig![]()
Gisteren kondigde Microsoft aan dat hij uitgesteld was naar juni. Waarschijnlijk de zevende, maar dat is niet bevestigd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
Komt Forza pas 7 Juni WTF ik dacht dat die in mei al kwam :S
Two Worlds
Release Datum: 11 mei 2007
Two Worlds lijkt me leuk maar heb er nog niet veel van gezien of gehoord terwijl die al wel haast uit komt.
Jammer want ben nu nog heel even bezig met Crackdown en daarna Forza dacht ik maja dat duurt nog even dus kwam Two Worlds goed van pas.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef NLegendkillerr het volgende:
[..]
Gisteren kondigde Microsoft aan dat hij uitgesteld was naar juni. Waarschijnlijk de zevende, maar dat is niet bevestigd.
Nog niet, zullen eerdaags wel komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef Heintje het volgende:
Wel jammer dat Forza uitgestelt wordt. Maar ik heb toch nog meer spellen te spelen dan tijd dus zo erg is het nou ook weer niet.
Zijn de achievemants van Forza eigenlijk al bekent?
Gister op insidegamer een trailer gezien van Jericho lijkt me echt een eng maar ook gaaf spel worden omdat je met zo'n team er op uit gaat i.p.v. alleen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:04 schreef devv05 het volgende:
Silent Hill 5 verschijnt ook op de Xbox 360
Mijn favoriete horror-serieNu heb ik over twee weken een PS3 naast mn box staat dus echt veel maakt het voor mij niet uit, maar toch wel enigzins verrassend of niet?
Condemned (2), Resident evil, Alone in the dark, Silent hill, Jericho, Alan Wake.. leuk rijtje zo.
BBR is voor mensen die geen geld hebben of zich schamen voor GH2!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
Boom Boom Rocket is geniaal! Ik heb er speciaal even wat punten voor gehaald.
Hoeveel ging Catan ook alweer kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |