Of voor mensen die het gewoon leuk vinden zoals ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
BBR is voor mensen die geen geld hebben of zich schamen voor GH2!
Geniaal? Het doet weinig nieuws met het genre. Er zijn 20 van zulke games gemaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
Boom Boom Rocket is geniaal! Ik heb er speciaal even wat punten voor gehaald.
Hoeveel ging Catan ook alweer kosten?
Tuurlijk kost BBR ook geld, wat is het 400 punten of 800? Is altijd nog minstens 65 minder dan GH2.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Of voor mensen die het gewoon leuk vinden zoals ik.
En daarbij, BBR kost ook geld. Ik heb daarstraks weer punten moeten kopen.
Doh, die speelde ik ook. Daarom vind ik het tof dat er een op de Xbox uit komtquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef BMH het volgende:
C&C 3 demo is te downloaden.
[..]
Geniaal? Het doet weinig nieuws met het genre. Er zijn 20 van zulke games gemaakt.
800.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk kost BBR ook geld, wat is het 400 punten of 800? Is altijd nog minstens 65 minder dan GH2.
En tuurlijk kan je het leuk vinden. Maar heb je GH2 ook geprobeerd?
Nou sluit jouw muziek smaak wel beter aan bij BBR dan bij GH2, ik weet niet ofdat dat veel mee speeld.
Nee dat zeg je niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
800.
Nee, maar hoezo is dat relevant? Zeg ik ergens dat ik GH2 haat of stom vind dan?
Wie weet. Maar ik vind GH2 te duurquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee dat zeg je niet.
Maar GH2 en BBR lijken heel erg op elkaar.
Alleen GH2 is op veel punten beter en leuker.
Vooral die gitaar is een groot pluspunt. Maar ook meer nummers. Dat je het hoord als je iets fout doet.
Dus daarom vraag ik me af of je GH2 gespeeld hebt. Ik heb namelijk het idee dat als je dat gespeeld zou hebben dat je die helemaal geweldig zou vinden en dan BBR ineens een stuk minder.
Maar misschien zit ik er ook wel helemaal naast....
Doe eens niet altijd zo azijnpisserig.quote:
Doe eens niet altijd zo chagrijnig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe eens niet altijd zo azijnpisserig.
UPS bedoel je?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef jpg97 het volgende:
Mijn XBOX 360 wordt zo afgehaald door UPCS.
Dan is het een weekje of 4 wachten, en in de tussentijd maar op de XBOX1 spelen
En hier lurken hoe jullie wel kunnen genieten van al het moois van de X360
Derhalve: Troost *hier* jpg97
Ik zou er niet op rekenen dat UPC hem weer binnen 4 weken terug geeft. Of hem uberhoubt kan repareren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:09 schreef jpg97 het volgende:
Mijn XBOX 360 wordt zo afgehaald door UPC.
Dan is het een weekje of 4 wachten, en in de tussentijd maar op de XBOX1 spelen
En hier lurken hoe jullie wel kunnen genieten van al het moois van de X360
Derhalve: Troost *hier* jpg97
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Ja hij is echt zo chagrijnig als een maastrichtenaar op Pinkstermaandag
troostenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef jpg97 het volgende:
wat nee?
dan niet, stuk chagrijnquote:
2 werkdagen hierquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar men gaat uit van 15 werkdagen, maar MS kennende kan het ook oplopen tot 25 werkdagen. Als je 'm al eerder terug hebt is het mooi, maar hopen bij MS is wel het laatste wat je moet doen. Die van mij was ik zo'n 20 werkdagen kwijt
yup, woensdag opgehaald, vrijdag weer in huisquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Wtf![]()
!
Wat mankeerde er aan jouw 360 dan? The Ring of Death?
Als Amsterdam dichtbij de Duitse grens ligt dan woon ik er vlakbij jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou mensen je merkt het, het geluk stond dit keer aan de kant van Tain![]()
.
Onvoorstelbaar aangezien men de consoles naar Duitsland brengt. Woon jij toevallig bij Duitse grens?Ik woon helemaal in een boerengat dus misschien dat er iets mee heeft te maken
Wat is er in Nederland nou verweg? Er is niet voor niks geen Nederlandse vertaling voor het woord roadtrip.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Als Amsterdam dichtbij de Duitse grens ligt dan woon ik er vlakbij ja
[mierenneuk]Twee keer stil blijven staan op hetzelfde stuk?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:41 schreef BMH het volgende:
Downloaden van de C&C3 demo gaat weer lekker snel.. Staat nu al voor de 2e keer stil bij 30%.
[edit: Ow wacht. Hij gaat nu 1% per 10 minuten.....]
Volgens mij heb ik gewoon dezelfde 360 teruggekregenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef jpg97 het volgende:
Kan het niet zijn dat ze er gewoon alvast een refurb op sturen op het moment dat er 1 wordt aangemeld?
Ik denk niet dat ze eerst helemaal gaan wachten tot de defecte x360 daar binnenkomt, deze gaan repareren en vervolgens een andere gaan opsturen?
Maastricht vanuit Den Helder is ver wegquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is er in Nederland nou verweg? Er is niet voor niks geen Nederlandse vertaling voor het woord roadtrip.
Hoelang ben je daarvoor onderweg? 3,5 uur of zo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Maastricht vanuit Den Helder is ver weg
Hmm dat is apart.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon dezelfde 360 teruggekregen
Ow please. In nederlands is bijna niets meer dan 3 a 4 uur rijden van een ander gedeelte van nederland. Dat is echt niet "ver".quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Maastricht vanuit Den Helder is ver weg
Ver is een vrij persoonlijk begripquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoelang ben je daarvoor onderweg? 3,5 uur of zo?
Een duitser rijdt dat stukje nog om ff op de koffie te gaan. Dus om een paar uur later weer teurg te gaan.
Een Nederlanders moet idd dan toch op zijn minst kunnen blijven slapen omdat hij het anders niet de moeite waard vind. Maar dat wil nog niet zeggen dat het ver is.
Ver is idd relatief. Maar jouw definitie van ver ligt dan toch aanzienlijk lager dan die van de gemiddelde wereld burger...quote:
Hoe weet je wat de gemiddelde wereldburger ver vindt? De afrikaan zonder auto vind een nabijgelegen dorp op 20 kilometer afstand misschien al verquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ver is idd relatief. Maar jouw definitie van ver ligt dan toch aanzienlijk lager dan die van de gemiddelde wereld burger...
Command & Conquer 3 demo op de Marketplacequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Nog steeds geen C&C demo? grr
Maar dat stukje dat jij al ver vind rij ik op een avondje zonder problemen in Test Drive.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe weet je wat de gemiddelde wereldburger ver vindt? De afrikaan zonder auto vind een nabijgelegen dorp op 20 kilometer afstand misschien al ver
Zitten Den helder en Maastricht dan ook in TD:U?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar dat stukje dat jij al ver vind rij ik op een avondje zonder problemen in Test Drive.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |