Ik weet dat je kunt streamen, maar ik heb een Mac.quote:
Die game ga ik me ook zeer zeker halen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
---------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Battle on Mugello!!!!
Ik zeg alleen WOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!![]()
Twee nieuwe artworks van Project Offset:quote:Colin McRae DIRT datum en video
De populairste franchise van Codemasters is ongetwijfeld de Colin McRae Rally serie. Het was dan ook te verwachten dat de overstap maakt naar de nieuwe generatie. In juni komt er een nieuw deel naar de PC en Xbox 360, genaamd Colin McRae: Dirt. Een PS3 versie volgt later dit jaar.
De basis van de gameplay uit de vorige delen zal terugkeren in het nieuwe deel, maar ook wordt gedacht aan vernieuwing. De gebruikelijke verbeteringen op het gebied van physics en graphics, worden nu ook vergezeld van nieuwe modes. Zo komen er nu Hill Climb en Rally Cross events en kun je aan de slag in de wereldwijde rallykampioenschappen. Daarnaast zul je ook online kunnen genieten van de game.
De game zal, volgens PlayerOne, verschijnen op 22 juni 2007 voor Xbox 360 en PC. Een PlayStation 3 versie volgt in oktober.
Het filmpje bekijk je hier
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Twee nieuwe artworks van Project Offset:
[afbeelding]
[afbeelding]
WOW!![]()
![]()
Ik heb het gewoon direct gestreamdquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pwaaaaaaaaaap
Ik heb dat filmpje op CD gebrand en via de 360 afgespeeld
Nope erg weinig, maar binnenkort kunnen we de onthulling verwachten. Deze screens doen ook mij denken aan Assassin's Creed jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er goed uitIs hier al meer over bekend lijkt beetje op assasins creed het sfeertje althans.
Hoe meer RPG's hoe beterquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope erg weinig, maar binnenkort kunnen we de onthulling verwachten. Deze screens doen ook mij denken aan Assassin's Creed jaMaar van ik tot dusver heb gezien neigt het naar een RPG in een Lord of the Rings fantasy setting sausje
Colin McRae Dirt: Damage Model Video
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Kom maar Wessiej met pes, maak je af
voeg maar toe Mars NLquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:34 schreef Leonos het volgende:
Jorien kut rotterdammert, ik breek je zometeen kapot met ajax
Artwork, schmartwork. Zoek 'ns een publisher voor die game, ik wil nu wel eens zelf ermee spelen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Twee nieuwe artworks van Project Offset:
[afbeelding]
[afbeelding]
WOW!![]()
![]()
Straks eens de demo proberen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:28 schreef devv05 het volgende:
C&C 3 speelt echt verrassend lekker op een console zeg! Ga 'm dus op mn 360 spelen, niet op PC. Je mist bijna niks meer met een muis en dan zijn de voordelen op console natuurlijk veel groter
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:31 schreef gijsje79 het volgende:
Ontwerp je eigen Bioshock Limited Edition box
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik weet dat je kunt streamen, maar ik heb een Mac.
Windows
Heb je toegevoegd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als die ooit klaar is met downloaden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |