Op vrijdag 27 april 2007 11:51 schreef BubblegumBarbie het volgende:Hoi Hoi Mensjes...
Nou ik ben dus Nathalie, 18 jaar en kom uit Ridderkerk..
Doe een spw3 opleiding in Gornichem.. 2e jaars..
Als jullie verder nog wat willen weten vraag je het maar of je laat je msn achter en dan kijk ik wel of ik je toevoeg
![]()
;KSZ NaaT
ps: Msn = NEE..!! Tenzij ik het je geef.. =)
[
afbeelding]
[
afbeelding]
Wanneer een meisje stil is, denkt ze aan een miljoen dingen.
Wanneer een meisje niet reageert, is ze diep aan het denken.
Wanneer een meisje met ogen vol vragen naar je kijkt, is ze benieuwd hoelang je blijft.
Wanneer een meisje antwoord met " Met mij is alles goed "
is er iets goed mis.
Wanneer een meisje naar je staart, is ze benieuwd waarom je liegt.
Wanneer een meisje met haar hoofd op je borst rust, wenst ze dat je voor altijd bij haar blijft.
Wanneer een meisje wenst dat ze je elke dag wil zien, vind ze je leuk.
Wanneer een meisje zegt " Ik hou van jou " dan meent ze dat.
Wanneer een meisje zegt " Ik mis je ", Is er niemand op de wereld die jou meer mist dan zij!!
[
afbeelding]
[[url=http://tkfiles.storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF71L5o-y7NR7Gq4ZJiC8jWVoAhNrUNELsrxxi-6I28FrrwLU5G9pM1agrO_XeWgN0jc7G-kn-Fw3ZWrR97cPJHP0w8Sgbq_aVfk4RXpLa9gWZ5BK2cwzEY4IFjQaj9UUULxyZIPTxahAS4y831zD01V[img/]
Een Vriend Is Iemand Die Om Je Geeft...Iemand Waar Je Dingen Mee Beleeft!!Een Vriend Steunt Je Door Dik En Dun...Iemand Die Je Alles Gunt...Voor Altijd!!Een Vriend Van Wie Je Houd!!Die Je Niet Laat Staan In De Kou...Een Vriend Die Je 5 uur s'Nachts Mag Bellen..Om Z'n Problemen Te Vertellen...Een Vriend Voor Wie De Deur Altijd Open Staat!!En Er Geen Vriend Verdrietig Door Die Deur Terug Gaat...
Altijd Welkom In Mijn Huis...
Uitgaan, Shoppen Of Chillen Voor De Buis..
Een Vriend Die Je Kan Vertrouwen...
En Waar Je Op Ken Bouwen!!
Een Vriend Die Je Broer Of Zus Noemt!!
VRIENDEN VOOR HET LEVEN Heet Zoiets!!!
[img]http://tkfiles.storage.msn.com/x1pnp_rgmi5o52bnRWTGwW83KWF3KH0Tg_GHIkQ5OydZvTkxeApetPUgbjG_1Rkih-Kr-wWy5nm8SCaDdGdvAWI42OGKq42WYAjCttp4JhwmiMMqCGUN_jmIZZxkL4pY6I5YA9omj2HMyE]afbeelding[/url]]
[
afbeelding]
Ik was er niet van op de hoogte dat smscity ook een profielen afdeling had ![]()