Ik ga zo eten bij de Koornbeurs met de Delft-Topic clan.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga even wat kip bewerken met een mes.
hups, ook altijd goedquote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ga zo eten bij de Koornbeurs met de Delft-Topic clan.
Tuurlijk wel, als ze geen pics aan ons wil laten zien..quote:Op donderdag 19 april 2007 16:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah.....zal ze niet echt leuk vinden...
...maar wie weet...binnenkort op de cover van de ELLE....
![]()
![]()
![]()
Ik vind van ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ze geen pics aan ons wil laten zien..
Dan moet ze ook geen model worden..
vind ik, want waarom wel model willen worden ect en op de cover van elle willen komen, maar niet op fok.
zit alleen nog 5uur op werk...quote:
whehe, nu al tukkenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef Diovarus het volgende:
Bah voel me kut
Heb nergens echt zin, behalve slapen
emails beantwoordenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn, wat voor werk doe je dan?
en problemen oplossen na aanleiding van die emails.quote:
hoest met je collega?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:24 schreef Diovarus het volgende:
[..]
en problemen oplossen na aanleiding van die emails.
Ben alleen vanavond de enige die dit doet![]()
collega niet meer gezien.quote:
meestal wel jah.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waarom ben je brak dan...
Doorgaans veroorzaak je dat zelf
of zie ik dat verkeerd?
eer-ik heeft een frappuchino gebouwd en gaat een Koffie Lounge opzettenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:40 schreef MPG het volgende:
Hoihoi.. niet veel gemist zo te zien aan de nummering
Wie praat me ff bij over wat er vandaag is gebeurd?
Een rustig dagje dus, met bijzonder mooi nieuwsquote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer-ik heeft een frappuchino gebouwd en gaat een Koffie Lounge opzetten
JJ's dochter komt (hoogstwaarschijnlijk) op de cover van Elle Magazine
ik lurk nog af en toequote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja ach, het is nog steeds rustig. Geen topic-hoppen vandaag!
En nu is vrijwel iedereen weg.
ja weet ik...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey heey heey![]()
![]()
Het was zo stil net!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |