Ik wou het eigelijk pas gaan doen op de 29'ste, maar vandaag kan ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zal *$@&**&@#& tijd worden!
![]()
Gaat prima hier, ik ben vandaag aan het strooien met frappuccino's (made by erikquote:Op donderdag 19 april 2007 16:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super.....net ff de stad in met dochterlief....
...heerlijk koffie gedronken..
![]()
...en weer te veel uitgegeven...
...met jou...?
![]()
Je kan bij de antwoorden de rondjes editen in een kruisje en mailen.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
Moet ik die vragenlijst gaan printen, invullen, en dan ook nog gaan scannen en terugsturen?
Of kan ik hem ook gewoon zo invullen?
en dan gewoon alle antwoorden die ik niet wil backspacen ofzo
koffie-lounge...????...waar en wanneer...????quote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaat prima hier, ik ben vandaag aan het strooien met frappuccino's (made by erik) en klantenkaarten voor mijn nieuwe koffielounge
je mag het ook voordoen....quote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan bij de antwoorden de rondjes editen in een kruisje en mailen.
Moet ik alles uitleggen?
neen, onmogelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan bij de antwoorden de rondjes editen in een kruisje en mailen.
Moet ik alles uitleggen?
quote:
Tof!quote:
Ja, die moet ik nog oprichtenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie-lounge...????...waar en wanneer...????![]()
![]()
![]()
![]()
Bij jouw thuis?quote:
Niet echt.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik volg het niet meer, maakt dat wat uit?
En mijn naam staat daar omdat?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar ik kom niet bij iedereen op huisbezoek, Sebasser
Picsquote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG...mijn dochter heeft net een afspraak gemaakt bij een modelen-bureau.....![]()
![]()
![]()
![]()
ze is dan ook zoooo mooi....![]()
![]()
nah...quote:
veul plezierquote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuhh..ik word nu ff gemasseerd....![]()
dus ben ff weg.....tot strakjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kip tandoori staat op het menu vanavond.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef Kuukske het volgende:
Italiaanse Risotto rules.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |