dan breekt de hel losquote:Op donderdag 19 april 2007 17:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Er is dus een win/win situatie... Ruzie....![]()
![]()
Een ontstoken piemel kan zij toch niets aan doen. Ze is misschien es vergeten eten te geven, oei oei, verschrikkelijk zeg...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:05 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik zie dat je totaal niet op de hoogte bent.........
Hoezo ben je bang dat hij weggaat?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap blijft !!!
(roep ik maar even voor mijn eigen gemoedsrust)
Amanda en Natasja hebben de rat nodig, dus die zijn dat morgen al weer "vergeten" en gaan al vrij snel weer knuffelen met Jaap. Ik hoop in ieder geval dat Brainless als laatste moet stemmen, dus NA Natasja en Amanda. Dan zal Jaap in ieder geval te horen krijgen hoe die 2 over hem denken, dan heeft deze ontslag ronde tenminste 1 positief iets...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:02 schreef the_undertaker het volgende:
Aan de andere kant, mocht hij Jaap er niet utistemmen dan maakt dat zijn eigen positie er ook niet gemakkelijker op![]()
![]()
![]()
Wel vreemd dat ze dat zelf niet heeft ontdekt, maar Liselore van de hondenuitlaatservice.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef product het volgende:
[..]
Een ontstoken piemel kan zij toch niets aan doen. Ze is misschien es vergeten eten te geven, oei oei, verschrikkelijk zeg...
Als ik ga denken dat hij weggaat, en hij blijft toch, dan is mijn hele avond verpest.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoezo ben je bang dat hij weggaat?
lekker hequote:
Dat weet hij al. Hij heeft Natasia afgeluisterd, en Amanda heeft het aangevraagd (dacht ik)quote:Op donderdag 19 april 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda en Natasja hebben de rat nodig, dus die zijn dat morgen al weer "vergeten" en gaan al vrij snel weer knuffelen met Jaap. Ik hoop in ieder geval dat Brainless als laatste moet stemmen, dus NA Natasja en Amanda. Dan zal Jaap in ieder geval te horen krijgen hoe die 2 over hem denken, dan heeft deze ontslag ronde tenminste 1 positief iets...
Ik hou d'r vanquote:
Ik vind het wel kuis dat Amanda dat niet gezien heeftquote:Op donderdag 19 april 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze dat zelf niet heeft ontdekt, maar Liselore van de hondenuitlaatservice.
Eric had hem toch aangevraagd?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat weet hij al. Hij heeft Natasia afgeluisterd, en Amanda heeft het aangevraagd (dacht ik)
Dat zeggen de bewoners zelf.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Wie zegt dat je na 2 sancties de villa moet verlaten? De regels zijn zo gemaakt dat de redaktie nog alle mogelijkheden heeft om iemand wel of niet de villa uit te trappen. Maar 2 sancties en de villa verlaten die kende ik nog niet.
Ik ga zelf ook niet zitten kijken of z'n pikkie ontstoken is. Als ik een hond had.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef product het volgende:
[..]
Ik vind het wel kuis dat Amanda dat niet gezien heeft
Dacht even dat Natasia haar haar had geblondeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |