Dan zal die soep wel flink dik zijn jaquote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat gaat dan over 10 dagen worden ofzo?
En bedankt voor jullie medeleven.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer vallen de pruimen weer eigenlijk?? Augustus??![]()
Lieve Talitha, ik ben net weer thuis!quote:
pas je je vandaag niet aan naar de kleur van het shirt van Nicolaas?!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jurkje??![]()
![]()
![]()
Nee dank u, maar bij mijn lila bikini staat een roze gasmasker natuurlijk prachtig![]()
Hé buuf!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lieve Talitha, ik ben net weer thuis!
kan je internetten met de voordeur dicht, thuis waar je met de trein bent aangekomen??
ik zit me helemaal te verkneukelen in de COS..quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé buuf!![]()
De trein is bijna m'n woning binnen gereden. Wel 2 uur later dan normaal, maar een kniesoor die daar moeilijk over doet.![]()
Ze gaan los in DGK!![]()
![]()
De COS is leuker dan DGK, want daar wordt niet gescript!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit me helemaal te verkneukelen in de COS..![]()
* geen streams aandoet vanwege verslavingsgevoeligheid, maar wel al van de hoed en de rand weet inmiddels...![]()
het blijft een geweldig concept, real life soap met streams.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
De COS is leuker dan DGK, want daar wordt niet gescript!
Geweldig hoe we met z'n allen over de rooie gaan.![]()
Ik zal je niet tegenhouden! Gedeelde verslaving is dubbele pret.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het blijft een geweldig concept, real life soap met streams.![]()
maar ik ben toch bang dat ik binnenkort ook in de cos kan posten.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal je niet tegenhouden! Gedeelde verslaving is dubbele pret.![]()
![]()
zeg dat wel...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
Wel rustig hier zonder Ian en Leandra...
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
Sporten is zo slecht voor een mens, heb de hele avond alweer koppijn!!
Helemaal niet gaan helpt ook niet, want ik heb het ook een beetjequote:
Highquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
Waarom worden sommige mensen gewoon high van sporten....... voor anderen is het gewoon een martelgang, bah!
De sms'jes zijn zeker lief, maar het bevestigde Ellen dat tout-paardenwereld op dat moment zat te kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geboortes zijn nooit makkelijk. Maar met te veel haast gaat het nooit goed.
Dat van die sms'jes vind ik eigenlijk vrij lief.
Over of ik me daarbij op me gemak voel wil ik je wel vertellen maar dan verkassen we even naar SC want anders worden ze hier boos. Die zijn dat gezeik over veulens al 3x zat.
Alles wat je zegt klopt. Overigens heeft Ellen veel meer bevallingen gehad als allen die van vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
Hoi daar
We hadden het er over of ik me daarbij op me gemak zou voelen. Ik denk het niet. 100.000 die toekijken is heel iets anders dan het gemiddeld bevallings publiek wat ik heb (max mensje of 20).
Maar dit wist ze van te voren. Dan moet je in zekere zin wel de rust kunnen opbrengen om logisch te blijven denken. Ze had het namelijk goed kunnen voorbereiden. Zeker omdat ze de merrie vorig jaar ook heeft moeten helpen.
Ben jij veearts ? Of werk je in de paardenfokkerij ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
Die smsjes zeggen gewoon dat ook ellen een grote groep mensen heeft die zich bij haar en d'r paard betrokken voelt. Maar de meeste van die mensen weten hoe het werkt, dat zouden dus wel de laatste zijn waar ik me zorgen over zou maken.
Ik vind overigens niet dat Ellen het slecht deed, maar wel dat het beter kon en dat ik het als persoon anders zou aanpakken.
Maar ik heb ook geleerd dat dingen soms anders lopen dan dat ik wil, en ook ik ben wel is in de stress geschoten... Ik vermoed ook dat dat nog 100x gaat gebeuren (ik moet nog veel meer meemaken voor ik daar immuum voor ben).
Die ligalarmen zijn ook vreselijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alles wat je zegt klopt. Overigens heeft Ellen veel meer bevallingen gehad als allen die van vorig jaar.
Ze was wellicht ook een beetje verrast. Geen ligalarm (Bolle had nog niet gelegen) en dan meteen de stal in rennen met de camera's en publiek er al omheen.
Waar scoor jij 20 mensjes publiek bij bevallingen ?
Ligalarm is idd een rotding. Maar dit paard gaat altijd liggen, daar was Ellen vrij zeker van. Sylvia liep toevallig naar de stal, gewoon om ff te kijken. Toen zag ze de waterblaas deels eruit hangen. De regie had nog niets gezien en nog nergens op gereageerd. Sylvia riep in haar microfoon om assistentie en vroeg Ellen te bellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die ligalarmen zijn ook vreselijkOok zo'n menings dingetje.
30 bevallingen heeft Ellen gedaan hoorde ik haar gisteren zeggen. Dat is op het gebied van paarden net iets meer dan ik (heb er dit jaar pas 2 gedaan). Toch zit er een groot verschil in dat ik ze bijna altijd alleen heb moeten doen. Dat helpt denk ik wel.
20 man publiek? Geen kunst. Ik ben dierenverzorger, maar kom niet zo makkelijk aan een baan ivm wat stomme factoren. Daardoor klus ik wat bij als verloskundige/ oppas voor eigenlijk elk type landbouwhuisdier. Ik kom dus op gekke plekken. Afgelopen weekend deed ik dus inderdaad een verlossing van een dwergeit midden op een kinderboerderij overdag. En het was mooi weer en dus gezellig druk daar. En dat gebeurd me wel is vaker. Doe het ook al sinds me 17de dus dat is nu 5 / 6 jaar.
Ja, Sylvia doet het prima. Bij haar is alles voor de paarden 'uit liefde' zonder enige opleiding. En je merkt dat ze een hele nuchtere kijk heeft, kalm blijft, niet te beroerd is (ook in nette kleren) gewoon te doen wat nodig is. Ze luistert naar Ellen en Ellen laat haar ook goed vrij bij het verzorgen van de paarden. Dat zag je ook bij de bevalling, Ellen kon op Sylvia vertrouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
Sylvia is best behoorlijk snel van begrip
Paarden doen heel vaak dingen het zelfde, maar soms is er ineens iets anders.
Ja ik heb een leuk 'vak' het is alleen jammer dat er heel veel mensen zonder diploma rondlopen die het ook doen. En daardoor beetje de ruimte en banen wegkapen van de mensen met diploma.
Ik zag het in het filmpje, Syl zei meteen ja toen er getrokken moest worden en stapte naar voren. Aan zulke mensen heb je veel meer dan aan het type dat misselijk word van de geur alleen al.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, Sylvia doet het prima. Bij haar is alles voor de paarden 'uit liefde' zonder enige opleiding. En je merkt dat ze een hele nuchtere kijk heeft, kalm blijft, niet te beroerd is (ook in nette kleren) gewoon te doen wat nodig is. Ze luistert naar Ellen en Ellen laat haar ook goed vrij bij het verzorgen van de paarden. Dat zag je ook bij de bevalling, Ellen kon op Sylvia vertrouwen.
Al met al een hele mooie avond streamen.
Zeg dat wel. Ik viel er 7 minuten te laat in maar heb zelfs dat dankzij HiDiHo's video nog kunnen bekijken. We hebben onze nachten terugquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Al met al een hele mooie avond streamen.
hé Ian! had niet verwacht jou hier te vinden...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Helleeeeeeeuuuuuuuuuw!
EEND!quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
EEND!
mijn lieve sappige donzige knuffelkip!!![]()
come here, you!![]()
![]()
dat heb ik weer...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Moet eerst ff ergens anders naar toe![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |