quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:47 schreef Piovan het volgende:
Whehe, ik sta op de foto met Gerard Joling en Nance
Ik was bij sterren dansen op het ijs geweest
Hij heeft iemand verkracht vroegerquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef covie het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik die joling maar een kneus vind.
Oeiquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zien!
al vind ik goor vetter dan geer(terwel ik homoos
vind normaal)
Wat is er nou mis met homo'squote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zien!
vind normaal)
quote:
wat hebben ze jou misdaan dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zien!
vind normaal)
dat doen ze juist niet.. ze hebben alleen maar aandacht voor mekaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:49 schreef covie het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met homo'sZolang ze m niet bij jou achterin drukken is er toch niks mis mee
![]()
dit is een andere discusie!quote:
dus jij hebt een hekel aan mensen die geen aandacht voor jou hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat doen ze juist niet.. ze hebben alleen maar aandacht voor mekaar![]()
neeee, en ik heb ook niet echt iets tegen homoos want ik ben fan van gordon!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dus jij hebt een hekel aan mensen die geen aandacht voor jou hebben?
hmm apart.. ik dacht toch echt dat je discussie 7 posts geleden begonnen wasquote:
gewoon een beetje viesig.. en daarom kots je van homo's?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:55 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeee, en ik heb ook niet echt iets tegen homoos want ik ben fan van gordon!
ik vind t gewoon een beetje viesig
Daarom staat het je nu vrij om op VW te kotsenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
gewoon een beetje viesig.. en daarom kots je van homo's?
ik vind jou ook een beetje viesig
Ik kan niet alles teruglezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef Viswijfje het volgende:
de woorden komen er niet in voor, maar verder wel mooi!
Als mijn auto het niet doet enzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
wat is een dag 'douwen' ?
ik zie nietsquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef Canisfire het volgende:
Viswijfje waar blijven jou borsten in kpd ?
post hier je borsten topic vrouwen editie #3 :)
Je moet ook eerst toesteming te vragen daar te mogen posten lieverdquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je moet ook eerst toesteming te vragen daar te mogen posten lieverd![]()
t is even wachten op de andere 3 of je goed genoeg bent..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
nee je hebt wederom gelijk..quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef Viswijfje het volgende:
heb ik ooit iets van kotsen gezegt? nee toch!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zien!
vind normaal)
Beeuh mietjequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en waarom zou ik mensen toestemming gaan vragen om me tieten te showen terwel ik t geeneens wil
![]()
ja dat is maar een plaatje en kwam t dichst in de buurt.. er is nou eenmaal geen poppetje wat alleen maar bah zegt of ze neus optrekt!quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:16 schreef Piovan het volgende:
Pff wat een incest topic
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is even wachten op de andere 3 of je goed genoeg bent..Moet je maar met je rug op de motorkap gaan liggen wanneer zijn auto het niet doet. De rest legt hij je dan wel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan nog.. alleen omdat ze geen aandacht voor jou hebben?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dat is maar een plaatje en kwam t dichst in de buurt.. er is nou eenmaal geen poppetje wat alleen maar bah zegt of ze neus optrekt!
ja ik bedoelde ook seksenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef covie het volgende:
[..]
Moet je maar met je rug op de motorkap gaan liggen wanneer zijn auto het niet doet. De rest legt hij je dan wel uit.
niet daarom! ik vind t gewoon vies om te zien en niet natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dan nog.. alleen omdat ze geen aandacht voor jou hebben?
ik noem je een aandachts....
HOEEEEERR, AANDACHTSHOEEEEEER, AANDACHTSHOERquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dan nog.. alleen omdat ze geen aandacht voor jou hebben?
ik noem je een aandachts....
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
niet daarom! ik vind t gewoon vies om te zien en niet natuurlijk![]()
ik hoop wegquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
waar blijven de gedichten van Doka, Afwazig en Fixer999?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
HOEEEEERR, AANDACHTSHOEEEEEER, AANDACHTSHOER![]()
Rustig, rustig. Ik heb nog meer te doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
waar blijven de gedichten van Doka, Afwazig en Fixer999?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |