quote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Welkom bij deel 16 van de Google Earth Quiz, editie Nederland!
..
De lijst met wat we inmiddels al hebben gezien (per provincie):
..
Limburg
Arcen, Brouwerij Hertog Jan
..
oepsquote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Welkom bij deel 16 van de Google Earth Quiz, editie Nederland!
..
De lijst met wat we inmiddels al hebben gezien (per provincie):
..
Limburg
Arcen, Brouwerij Hertog Jan
..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:30 schreef Rockfire het volgende:
Hertog Jan bier bij Arcen
Gericht zoeken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef Snatsie het volgende:
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en heb me sinds gister maar eens aangemeld. Wat ik me afvraag... Kennen jullie deze gebouwen/plekken allemaal uit het hoofd, of gaan jullie echt met Google Earth zoeken wat het is en waar het ligt? Of hebben jullie een andere manier?
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gericht zoeken.Soms heb je een herkenbare vorm en kun je snel heel Nederland scannen, soms moet je wat slimmer zijn en op bepaalde plekken kijken.
Bij die screenshots met die knooppunten, kun je snel het hele snelwegennet afgaan, je hoeft dan echt niet ieder stukje Nederland te gaan bekijken. Bij een of ander meertje met een karakteristieke vorm, kun vrij ver uitzoomen in Google Earth en het toch nog herkennen.quote:
Het was al weer enige tijd geleden en dus moest ik even zoeken, maar ik heb het hier al eens uitgelegdquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef Snatsie het volgende:
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en heb me sinds gister maar eens aangemeld. Wat ik me afvraag... Kennen jullie deze gebouwen/plekken allemaal uit het hoofd, of gaan jullie echt met Google Earth zoeken wat het is en waar het ligt? Of hebben jullie een andere manier?
Het is een behoorlijk groot gebouw in een toch wel enigszins opvallende lichtblauwe kleur. Bovendien staat er nog iets naast in een opvallende oranje kleur. Dus kun je het van redelijk grote hoogte herkennen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:46 schreef Snatsie het volgende:
Die laatste foto die je hebt gepost. Naar welk deel van die foto zou jij opzoek gaan?
Deze vond ik vanaf 1 km hoogtequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:13 schreef Snatsie het volgende:
Op welke ooghoogte zoeken jullie?
Die gebruik ik ook, kijk eens linksonderinquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik gebruik Google Maps, dus de webversie. Daar zie je niet hoe hoog je zit.
Dat is niet de hoogte, maar de schaalverdeling.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook, kijk eens linksonderin
eindelijk een die ik ook wist, ben jij me voor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Theebag het volgende:
Bataviastad+Bataviawerf
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat is niet de hoogte, maar de schaalverdeling.
Ik doe hem welquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gaat iemand een nieuwe vraag stellen? Theebag bijvoorbeeld?
de sluis van Gouda , ik reken het goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De Kanaaldijk in Gouda.
Je vroeg dan ook vooral waar, niet wat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:24 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
de sluis van Gouda , ik reken het goed
yepquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef Snatsie het volgende:
Zijn alle foto's naar het noorde toe gemaakt?
Maar dat kun je natuurlijk ook gewoon in de OP lezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef Snatsie het volgende:
Zijn alle foto's naar het noorde toe gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |