Niet relavant voor deze topicquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan Messi net als Maradonna Napoli kampioen maken ?
Ik denk het niet
Jij snapt het begrip "live" blijkbaar niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof wedstrijden van Diego in Argentinie niet op TV komen
Eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:09 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik denk dat je pas kunt kiezen als de carriere van Messi erop zit...
Kijk de beelden terug zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef Klopkoek het volgende:
Maradonna faalde in 82![]()
Kom op zeg, die werd gewoon uit de wedstrijd geschopt door Italiaanse oetlullen. Onderbouw het eens zou ik zeggen.
Twee jaar na dato, maar dit is toch geen bijzondere goal? Dit soort goals zijn echt zwaar overschat, die bal komt gewoon goed uit, hij schiet, keeper staat verkeerd. Leuke goal hoor, maar het bewijst geen enorme wereldklasse.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
Zo'n goal heeft messi nog nooit gemaakt.
Die tegen Arsenal was dat wel, extreme beheersing van de bal.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Twee jaar na dato, maar dit is toch geen bijzondere goal? Dit soort goals zijn echt zwaar overschat, die bal komt gewoon goed uit, hij schiet, keeper staat verkeerd. Leuke goal hoor, maar het bewijst geen enorme wereldklasse.
Want?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die tegen Arsenal was dat wel, extreme beheersing van de bal.
Biografie over Messi van Cariola of zo is overigens best de moeite waard, vooral het gedeelte van voor zijn 20e
Zuid Afrikaans?quote:Op donderdag 19 april 2007 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi:
Wereldkampioen onder 21
Beste speler wk onder 21
Grootste talent ter wereld
2x kampioen van Spanje
1x CL
1x WK deelname
Diego
Wereldkampioen onder 21
Beste speler WK under 21
Grootste talent ter wereld
Zuid Afrikaans voetballer van het jaar
Natuurlijk is Messi superieur
Ik moest lachen om de goal, zegt genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
Zo'n goal heeft messi nog nooit gemaakt.
Toen niet nee. Voetbal op TV deed pas echt z'n intrede eind jaren 80 begin jaren 90quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Net alsof wedstrijden van Diego in Argentinie niet op TV komen
Ik zou zeggen, Messi was nou niet echt sterk op het WK.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Argentinie kwam verder, ik zou zeggen een gelijkspel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |