En waarom vindt diegene dat jij niet op die server mag inloggen?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lang verhaal...korte versie: iemand reset bewust mijn rdp verbinding en schakelt op de server uit dat ik er nog in kan loggen...daarna glashard ontkennen dat hij eraan gezeten heeft. Wij zijn de enige 2 die fysieke toegang tot de servers hebben...ik ga naar de serverkast en meld me lokaal aan...rdp uitgeschakeld...![]()
En als je er dan wat van zegt...gewoon niet reageren![]()
good bizziequote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef gurlie het volgende:
Ik heb vandaag alle talen gedaan.(uit mijn pakket dus he, niet alle wereldtalen.
)
Vanavond wiskunde. Morgen geschiedenis.
[/lijstje]
Licht autistisch?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:27 schreef gurlie het volgende:
Zie je nou wel dat het rust geeft, lijstjes, ik weet meteen wat ik nu concreet gedaan heb en wat ik nog moet doen.
Je weet m'n rekeningnummerquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef FlowDesign het volgende:
Als jij daardoor socialer wordt dan wil ik ook wel wat bijleggen hoor
omdat hij die server wilde gebruiken...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En waarom vindt diegene dat jij niet op die server mag inloggen?
Laat dat die ander doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat hij die server wilde gebruiken...2 uur werk...nu kan ik overwerken om die klant zijn data te herstellen
![]()
Nee hoor, slechts een controlefreak.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Licht autistisch?.
Ik heb iets soortgelijks, wees maar niet bang
quote:
Maaruuhhhh... normaal gesproken kun je default met minimaal 2 mensen RDP'en naar een server/workstation.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat hij die server wilde gebruiken...2 uur werk...nu kan ik overwerken om die klant zijn data te herstellen
![]()
Ach, ik tel treden en loop in patronen over stoeptegels. Iedereen is wel een beetje autistischquote:Op donderdag 19 april 2007 17:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Licht autistisch?.
Ik heb iets soortgelijks, wees maar niet bang
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ach, ik tel treden en loop in patronen over stoeptegels. Iedereen is wel een beetje autistisch![]()
Is dat een tekortkoming dan? Beetje kortzichtig van je om dat zo te zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Je hebt een tekortkoming
Mijn beeld van je, wat doe je
You are sick.quote:
Hehequote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ach, ik tel treden en loop in patronen over stoeptegels. Iedereen is wel een beetje autistisch![]()
Eensquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Iedereen is wel een beetje autistisch![]()
novembermama'squote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef gr8w8 het volgende:
Ik weet nog iemand, op 6 november om precies te zijn.
*insert hier ook de nodige:quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef amaranta het volgende:
Mijn collegatje is ook zwanger en ook in november uitgerekend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |