sorry...ik moet wat frustraties kwijtquote:
bowlen?quote:
Had dat gedaan op de auto van die collegaquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry...ik moet wat frustraties kwijt
ja dat heeft nut...is leasequote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Had dat gedaan op de auto van die collega![]()
Volgens mij was het trouwens die muts van een Maywegge (secr. v/d koningin van Brabant) die het teken van Helmond wilde veranderen.
aan degene waaraan hij het doelpunt opdroeg gok ikquote:Op donderdag 19 april 2007 23:48 schreef febster het volgende:
Wereldgoal van Messi gister http://www.youtube.com/watch?v=McUIJsfc6IU (aan wie doet de goal denken), slecht kwaliteit youtube filmpje, maar commentaar is echt
Spaanse commentatoren moeten echt hun bek houdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aan degene waaraan hij het doelpunt opdroeg gok ik
Speciaal voor jou hetzelfde maar dan in een taal die je meer aanspreekt: http://www.d1g.com/video/show/899336quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Spaanse commentatoren moeten echt hun bek houden![]()
Je hebt bij deze geen kont begrepen van voetbal, dit is echt het doelpunt van het jaar, en Messi laat zien dat hij op 19e jarige (!!!!!) leeftijd hetzelfde kan als Maradonna. Echt die kerel wordt zo goed das echt ongelovelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Spaanse commentatoren moeten echt hun bek houden![]()
Wel gave goal trouwens
quote:On April 18, 2007, Messi scored two goals during a Copa del Rey semifinal against Getafe CF, one of which was very similar to Maradona's famous goal against England at the 1986 FIFA World Cup in Mexico, known as the Goal of the Century[27]. Messi's goal is already considered a major contender for the best goal of the year. The world's sports press exploded with Maradona comparisons, and the Spanish press labeled Messi "Messidona". He ran about the same distance (62 metres), beat the same number of players (six, including the goalkeeper), scored from a very similar position, and ran towards the corner flag just as Maradona did in Mexico 21 years before.
Velgjes al in huis?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aan degene waaraan hij het doelpunt opdroeg gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |