terug naar de anonimiteitquote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Waar is die W_C eigenlijk gebleven?
Doorgespoeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Waar is die W_C eigenlijk gebleven?
Die heeft RSI en mag niet meer achter de pc thuisquote:Op donderdag 19 april 2007 20:51 schreef Juup© het volgende:
En Leviation o.i.d.?
helaas...dat zal er niet inzitten...je valt ook zo op he met zo'n zwarte balk voor je ogen.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heeft RSI en mag niet meer achter de pc thuis
Tactische opmerkingquote:Op donderdag 19 april 2007 20:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
me neither
Ik ben al ruim tevreden met wat ik heb
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 19 april 2007 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
helaas...dat zal er niet inzitten...je valt ook zo op he met zo'n zwarte balk voor je ogen.
Die is een andere weblog gestartquote:
In Breugel. of met 1 van de twee honden in de stad Eindhovenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Inderdaad, als je nou een volslanke kale meneer met een zwarte balk voor zijn ogen met 2 goldens ziet lopen weet je meteen dat het Juup is
ik geloof er geen chinese reet van...ook al is piracy daar doodnormaalquote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.newlaunches.co(...)ta_sold_in_china.php![]()
Ik huilde voor de teloorgang van jouw anonimiteitquote:Op donderdag 19 april 2007 20:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
In Breugel. of met 1 van de twee honden in de stad Eindhoven
En zo om te huilen ben ik nou ook weer niet hoor
Op de markt gaat een DVD van Vista voor $1 over de toonbank.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik geloof er geen chinese reet van...ook al is piracy daar doodnormaal
Ah oke, dan is het goedquote:Op donderdag 19 april 2007 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik huilde voor de teloorgang van jouw anonimiteit
Op de markt, is je euro dollar een Vista waard.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op de markt gaat een DVD van Vista voor $1 over de toonbank.
En veel Chinese bedrijven hebben er ook schijt aan volgens mij.
Die denken toch van: ja wat wil je er aan doen dan hè?
Dat wel maar 244 in 2 weken is wel heul erg weinig, niet dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op de markt gaat een DVD van Vista voor $1 over de toonbank.
En veel Chinese bedrijven hebben er ook schijt aan volgens mij.
Die denken toch van: ja wat wil je er aan doen dan hè?
haal die balk dan ook voor je ogen weg, dan zie je beterquote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op de markt, is je euro dollar een Vista waard.
Er staat Dollar Juup©![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |