ik moest lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:05 schreef Verbal het volgende:
... en op Fok! houd je dan vooral de oldbies over...
tvpquote:Op donderdag 19 april 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil voorstellen om als eerste Larissa te cremeren.
Mensen die dat moeten vragen halen de eindstreep niet, dunkt me.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef zarGon het volgende:
En wie bepaald of je
[ ] geschikt
[ ] ongeschikt
bent?
Nee, dan zou ik kwaliteitsverlagend bezig zijn en dat is contraproductiefquote:Op donderdag 19 april 2007 11:19 schreef Echo99 het volgende:
Ik zou zeggen, een beter milieu begint bij jezelf
Dat lijkt me in tegenspraak met dit:quote:Op donderdag 19 april 2007 11:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mensen die dat moeten vragen halen de eindstreep niet, dunkt me.
V.
Verder strak plan.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
Probleem is alleen dat de meeste randdebielen helemaal niet doorhebben dat ze in deze groep vallen.
Da's alleen aan te raden bij gebrek aan beter, en er ís beter... de oplossing die ik aandraagquote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef oddman het volgende:
Doe een lange termijn oplossing: steriliseer jezelf.
Er komt dan niemand meer in de C1000.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, en dan zijn straks al die randdebielen weg... wie moet dan straks in de C1000 de vakken vullen?
Da's een kleine prijs om te moeten betalen voor het plezier en de rust die er tegenover staat.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, en dan zijn straks al die randdebielen weg... wie moet dan straks in de C1000 de vakken vullen?
Sorry. Had je maar geen randdebiel moeten zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:24 schreef Berenanus het volgende:
Ik wil nog helemaal niet dood!?
Ze worden hooguit een flink stuk kleiner in een oven, maar verwijderen kun je ze nietquote:Op donderdag 19 april 2007 11:25 schreef Verbal het volgende:
Ik wil ook heel graag alle medewerkers van Content persoonlijk helpen bij hun verwijdering van deze planeet
V.
Eerst verkleinen, dan even een ritje langs Bajkonoer... geen enkel probleem.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:27 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ze worden hooguit een flink stuk kleiner in een oven, maar verwijderen kun je ze niet
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:29 schreef Re het volgende:
splits Fok! op in 2 gedeeltes een kneuzenkamp waar nieuwe leden en alles boven de..zeg 25.000 wordt geparkeerd. Eens per jaar mogen er dan een stuk f 5-10 nar het echte Fok! gedeelte
En natuurlijk kan een ballotage committee ook beslissen ontspoorden weer terug het kamp in te flikkeren
Niet dat jullie niets zijn, maar alleen maar oldbies lijkt me zo.. zo saaiquote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef zarGon het volgende:
Boven de 5000
Je houdt dan niets meer over
Noem kwaliteit maar nietsquote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef zarGon het volgende:
Boven de 5000
Je houdt dan niets meer over
Ik ben het met je eensquote:
ROFLLOOLERMONGOLENKUTTYFYS!!!!111!!DRIEMAAL$IS!#11111 1 1quote:Op donderdag 19 april 2007 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet dat jullie niets zijn, maar alleen maar oldbies lijkt me zo.. zo saai
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
ROFLLOOLERMONGOLENKUTTYFYS!!!!111!!DRIEMAAL$IS!#11111 1 1... nee dat is top
Da's alleen boven de 100.000quote:Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
ROFLLOOLERMONGOLENKUTTYFYS!!!!111!!DRIEMAAL$IS!#11111 1 1... nee dat is top
Ik geloof dat je zelf het antwoord al hebt gegeven op je eerder gestelde vraag.quote:
Mijn eerste account is onder de 76kquote:Op donderdag 19 april 2007 11:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's alleen boven de 100.000
En een paar mensen die zich te vroeg geregistreerd hebben
er is inderdaad een grijze zone tot zo'n 25.000, mja nadeel van de twijfel zou ik het willen benoemen...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's alleen boven de 100.000
En een paar mensen die zich te vroeg geregistreerd hebben
Dat vind ik weer zo krom hé. Dat is echt sfeerverzieker. Waarom zou een user meer in de watten gelegd moeten worden alleen omdat hij/zij al langer hier is? Dat, zoals we op z'n Engels noemen, 'Favorism' veroorzaakt alleen maar meer diversiteit, alleen al op een simpel discussieforumpje als dit. Het voortrekken van bepaalde users gebeurt gewoon schandalig grootschalig hier op Fok!. Ik zal geen namen noemen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:05 schreef Verbal het volgende:en op Fok! houd je dan vooral de oldbies over, met nog een handvol mensen met een hoger nummer die ook okee zijn.
Je komt niet aan ONZquote:Op donderdag 19 april 2007 11:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar ligt denk ik het grote probleem
* zarGon is eensch.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Kan me wel vinden in je OP, alleen heb ik een hekel aan gedachtengoed als dit:
[..]
Dat vind ik weer zo krom hé. Dat is echt sfeerverzieker. Waarom zou een user meer in de watten gelegd moeten worden alleen omdat hij/zij al langer hier is? Dat, zoals we op z'n Engels noemen, 'Favorism' veroorzaakt alleen maar meer diversiteit, alleen al op een simpel discussieforumpje als dit. Het voortrekken van bepaalde users gebeurt gewoon schandalig grootschalig hier op Fok!. Ik zal geen namen noemen.
Maar verder ben ik het wel met je eens dat sommige culturen, subculturen, minderheden en andere groepen gewoon de vergetelheid ingeschoten moeten worden. Daar zou de hele wereld en de daarbij behorende algemene sfeer alleen maar beter op worden. (psst, en ook sommige users hier op Fok! trouwens)
mooi, eindelijk een tool om je op te sluiten met al dat andere gespuisquote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef Piovan. het volgende:
Ik vind dit wel een goed iddee
dat had ik eigenlijk voor een andere userster in gedachtenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:20 schreef Re het volgende:
ritueel slachten is een optie ja...
je typt toch niet met je voeten? hak dan een arm af ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef covie het volgende:
behalve in de viswijfje topics reageer ik best normaal enzo.
Misschien moet ik gewoon alleen een been afhakken![]()
Soms wens ik ze postnatale abortus toequote:Op donderdag 19 april 2007 14:20 schreef Re het volgende:
ritueel slachten is een optie ja...
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je typt toch niet met je voeten? hak dan een arm af ofzo
140724quote:Op donderdag 19 april 2007 14:47 schreef Zyggie het volgende:
Oldbies zijn zulke verzuurde oude mensen met een eigen inteelt-humor. Tenminste dat zie ik als jullie kakkerlakken elkaar weer vinden.![]()
Hup, naar het crematorium jijquote:Op donderdag 19 april 2007 14:47 schreef Zyggie het volgende:
Oldbies zijn zulke verzuurde oude mensen met een eigen inteelt-humor. Tenminste dat zie ik als jullie kakkerlakken elkaar weer vinden.![]()
wanneer jouw interpretatie van dom = uitermate bloed onder nagels vandaan halend tergend irritant , is...ja dan ben je dom.... en verdien je de BBQquote:Op donderdag 19 april 2007 15:17 schreef Viswijfje het volgende:
Waarom word ik nou weer als voorbeeld van dom gekozen!!alleen omdat ik afentoe slordig typ ben ik nog niet dom!
ik ken veel dommere mensen hoor en t gaat ook om hoe je met mensen omgaat![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wanneer jouw interpretatie van dom = uitermate bloed onder nagels vandaan halend tergend irritant , is...ja dan ben je dom.... en verdien je de BBQ
die mag inderdaad van de zender worden gehaalt, met samson erbij!quote:Op donderdag 19 april 2007 15:35 schreef Re het volgende:
roosjeroosje1985 of enig ander jaartalis er ook zo een
...
achter het prikkeldraad ermee
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:47 schreef Zyggie het volgende:
jij hebt geen stem in deze...quote:Op donderdag 19 april 2007 15:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die mag inderdaad van de zender worden gehaalt, met samson erbij!
Ik heb helemaal geen humorquote:Op donderdag 19 april 2007 14:47 schreef Zyggie het volgende:
We have a winner.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef covie het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je perse een hoog nummer moet hebben![]()
omg ik heb een naar voorgevoel.quote:
die ja...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef Havoc het volgende:
Laklisma dan maar om mee te beginnen.
Mannen noemen is ook niet erg moeilijk hoor, neem bijv. een maikuuuuuuul.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef Re het volgende:
die ja...
't zijn wel allemaal vrouwen he... enig verband?
oww gelukkig, die hele murp clan kan er ook wel bijgeflikkerd wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mannen noemen is ook niet erg moeilijk hoor, neem bijv. een maikuuuuuuul.
Hallo, er bestaat nog steeds een verschil tussen mannen en jochies.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mannen noemen is ook niet erg moeilijk hoor, neem bijv. een maikuuuuuuul.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:29 schreef Re het volgende:
en alles boven de..zeg 25.000 wordt geparkeerd.
eens in de zoveel tijd mag er een tiental naar het echte forum dus doe je best zou ik zeggen 14.gifquote:Op donderdag 19 april 2007 18:11 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
Waarom?!? Ik gedraag me voorbeeldig, val niet op en doe niemand kwaad![]()
ahh okquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef Pek het volgende:
Het was meer een verkapte kijk-mij-eens-er-vlak-boven-zitten post![]()
Mensen die dit soort stomme berichten schrijven en zich verheven voelen boven andere mogen zichzelf...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mensen die dat moeten vragen halen de eindstreep niet, dunkt me.
V.
Ik ben niet altijd een kloonquote:Op donderdag 19 april 2007 18:49 schreef Pek het volgende:
Maar dat zijn toch allemaal klonen van oldbies?![]()
Maar soms wel?quote:
Volgens Fok! maatstaven ben je dan ook geen oldbiequote:
Ik houd ook helemaal niet van oldbiesquote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Volgens Fok! maatstaven ben je dan ook geen oldbie![]()
Oh... ik loogquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef Renesite het volgende:
Mijn eerste account zit rond de 30.000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |