Lamarck begon over spontane evolutie , Darwin voegde er enkel natuurlijke selectie aan toe .quote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Invictus_ het volgende:
(Overigens ga je met je opmerking over Lamarck flink de boot in; als ik jou was zou ik een boek lezen.)
Ik doe het niet om je te pesten, ik doe het om je duidelijk te maken dat je vreemde conclusies poneert op basis van gebrekkige informatie. Probeer deze eens. Overigens is het wel heel offtopic; als je jezelf hebt bijgelezen vindt je je weg naar de evo-topics wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:11 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Lamarck begon over spontane evolutie , Darwin voegde er enkel natuurlijke selectie aan toe .
http://www.geocities.com/levensverhaal/evolutie.htm
Is dat niet een beetje het vlindertje dat met haar vleugeltjes slaat en zo een orkaan naar keuze veroorzaakt?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:18 schreef Haushofer het volgende:
Toeval: een op het eerste gezicht onbeduidende gebeurtenis die toch opmerkelijke gevolgen blijkt te hebben
Je weet tegen wie je het hebt hè?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:30 schreef Invictus_ het volgende:
als je jezelf hebt bijgelezen vindt je je weg naar de evo-topics wel.
Voor welke reden? Alles gebeurt door iets; okay, maar voor iets, neuh.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Da_Ripper het volgende:
nee, alles gebeurd idd voor een reden![]()
"Gods wegen zijn ondoorgrondelijk"...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:00 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Voor welke reden? Alles gebeurt door iets; okay, maar voor iets, neuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |