quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Fides het volgende:
Net zo terecht of niet terecht als Nederlanders die zeiken op immigranten.
Nou nee want zelf lopen ze het hardst te huilen om discriminatie door autochtonen. Komen er nieuwe immigranten doen ze zelf net zo hard meequote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Fides het volgende:
In Zwitserland zijn een stuk meer buitenlanders als hier hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef oorsmeer het volgende:
gerechtigheid
Niet dat ik hier lang blijf als ik uitgestudeerd ben, zwitserland here i come
Ja mensen met veel geldquote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef Fides het volgende:
[..]
In Zwitserland zijn een stuk meer buitenlanders als hier hoor.Zie
Dat is momenteel aan de hand. Het aantal Polen is echt enorm aan het worden de laatste tijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou niet gek zijn als we een groot deel van die club uit noord-afrika tegen Polen konden ruilen!
Hehe ben blij dat we de Russen hier nog niet heenkomen. Die zijn nog wel wat erger als de Polenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:19 schreef Matty___ het volgende:
Probleem met dat oostblokvolk is dat ze gigantisch veel zuipen en vervolgens gaan rijden.
ja met MIJN AUTO dan nogquote:Op donderdag 19 april 2007 10:19 schreef Matty___ het volgende:
Probleem met dat oostblokvolk is dat ze gigantisch veel zuipen en vervolgens gaan rijden.
Je mist mijn punt over het inruilen.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is momenteel aan de hand. Het aantal Polen is echt enorm aan het worden de laatste tijd.
Die rijden niet als ze gezopen hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hehe ben blij dat we de Russen hier nog niet heenkomen. Die zijn nog wel wat erger als de Polen
Dat is fase II.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je mist mijn punt over het inruilen.
Neeh, ze zijn toch al bezopen.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:31 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Die rijden niet als ze gezopen hebben
mwah.. daar heeft ze dan wel weer een punt hoor... ook zonder islamitische achtergrond mogen we eisen dat ze op zijn minst de moeite doen om de taal hier te lerenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Afin: de hypocrisie is natuurlijk enorm maar, eerlijk is eerlijk, het is fantastisch vermaak: zo'n helemaal ingepakte doos achter de kassa vuil te zien kijken naar zo'n lekkere Poolse stoot en dan kankeren op het feit dat ze geen NLs spreekt.
pas je wel op voor je iPod ...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou niet gek zijn als we een groot deel van die club uit noord-afrika tegen Polen konden ruilen!
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kon je haar wel verstaan dan of zat ze alleen in je microfoon te praten?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Polen.
Heb nog een tijdje iets gerommeld met een Poolse, opzich best een leuke meid, maar met opvattingen uit de jaren 50. hardwerkend hoor, maar van de Nederlandse normen en waarden snapte ze geen moer...
Zoals?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Polen.
Heb nog een tijdje iets gerommeld met een Poolse, opzich best een leuke meid, maar met opvattingen uit de jaren 50. hardwerkend hoor, maar van de Nederlandse normen en waarden snapte ze geen moer...
Dr Nederlands was "redelijk"quote:Op donderdag 19 april 2007 10:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kon je haar wel verstaan dan of zat ze alleen in je microfoon te praten?
wacht even... ze vind het haar taak om in de keuken te staan, ze pijpt en ze is lekker.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr Nederlands was "redelijk"
Ach, ze vond het haar taak om in de keuken te staan (jajaja, klinkt leuk, maar is erg irritant in de praktijk) pijpen deed ze wel, maar beffen was vies. En nog wat vage zaken die ik al min of meer vergeten ben. Al met al was het een lekkere meid maar was dr na 3 weken zat..
Kan je nagaan hoe veeleisend ik benquote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
wacht even... ze vind het haar taak om in de keuken te staan, ze pijpt en ze is lekker.
Wat was nou je probleem
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe veeleisend ik ben.
Neuh, het was dr hele gedrag en opvattingen over dingen. Nederlanders zijn raar, dit en dat, blabla..
En altijd en alles was de schuld van de andere buitenlanders trouwens. Ze zei regelmatig, wij arme Polen moeten hard werken terwijl die Moslims altijd alles zomaar krijgen.
Het werkt dus beide kanten op.
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
wacht even... ze vind het haar taak om in de keuken te staan, ze pijpt en ze is lekker.
Wat was nou je probleem
stop deze tsunami van oosteuropeaniseringquote:Op donderdag 19 april 2007 10:57 schreef CrazyTaxi het volgende:
Het is een conspiracy van de regering. Zij willen met deze immigranten een tegenwicht bieden tegen de islamisering van Nederland.![]()
In Rusland kon ik als man zonder er erg hard voor te strijden ook niet m'n eigen kopie sap inschenken. Dat moest een vrouw doen... dat hebben ze afgeleerd daarquote:Op donderdag 19 april 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Kan je nagaan hoe veeleisend ik ben.
Neuh, het was dr hele gedrag en opvattingen over dingen. Nederlanders zijn raar, dit en dat, blabla..
Ik ook. Bozena heette zequote:Op donderdag 19 april 2007 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Polen.
herkenbaar, niet dat ze vroeg of ik meewou, maar ze was wel gelovig opgevoed en sommige Nederlandse gewoontes kon ze maar met moeite "tolereren" eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ook. Bozena heette ze
Ging ze op zondag naar de Poolse kerkdienst en dan vragen of ik mee ging![]()
daar hebben de vrouwen maar een recht.....quote:Op donderdag 19 april 2007 11:41 schreef Skinkie het volgende:
[..]
In Rusland kon ik als man zonder er erg hard voor te strijden ook niet m'n eigen kopie sap inschenken. Dat moest een vrouw doen... dat hebben ze afgeleerd daar
Kut eh zo een alter-egoquote:Op donderdag 19 april 2007 12:39 schreef Piovan het volgende:
Dat was ik niet die eerste he.
Maar de vraag is nu... stel we zijn 2 generaties verder. Zijn Polen dan nog steeds goed bezig of zijn ze verwend...quote:Op donderdag 19 april 2007 14:30 schreef BSAP-version2 het volgende:
Hierdoor heb ik ontzaglijk veel respect voor ze gekregen..
Polen.
De meesten blijven niet in Nederland maar werken hier paar maanden en gaan dan terug.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:40 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Maar de vraag is nu... stel we zijn 2 generaties verder. Zijn Polen dan nog steeds goed bezig of zijn ze verwend...
Ja... opzich een veel beter mentaliteit. Ik moet zeggen dat het zeker in Polen niet slecht isquote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Matty___ het volgende:
De meesten blijven niet in Nederland maar werken hier paar maanden en gaan dan terug.
och de gastarbeiders uit de jaren 70 hadden ook die mentaliteit...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ja... opzich een veel beter mentaliteit. Ik moet zeggen dat het zeker in Polen niet slecht isMaar goed, het probleem is natuurlijk dat je in Polen niet het grote geld verdiend.
Toen was het nog niet zo makkelijk om even om en neer te rijden.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
och de gastarbeiders uit de jaren 70 hadden ook die mentaliteit...
Het overgrote deel van de Marokkanen en Turken nu zijn helemaal geen nazaat van gastarbeiders.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
och de gastarbeiders uit de jaren 70 hadden ook die mentaliteit...
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Fides het volgende:
Hier, simpele snor: Allochtonen die kankeren op Polen etcquote:
Zwitserland is nog erger.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef oorsmeer het volgende:
gerechtigheid
Niet dat ik hier lang blijf als ik uitgestudeerd ben, zwitserland here i come
Heuh, onze liefste racist is ook weer vrijgelaten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:31 schreef StefanP het volgende:
Ze zijn gewoon stinkjaloers dat er ook immigranten bestaan die het veel beter doen dan henzelf.
Moslims
Maarjah hun vinden het geen probleem om na een fles vodka nog auto te rijden. Ik kijk wel uit als ik een pool op maandagochtend op de snelweg tegen kom.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:27 schreef Monidique het volgende:
Met Polen kun je tenminste nog een beetje zuipen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |