quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Fides het volgende:
Net zo terecht of niet terecht als Nederlanders die zeiken op immigranten.
Nou nee want zelf lopen ze het hardst te huilen om discriminatie door autochtonen. Komen er nieuwe immigranten doen ze zelf net zo hard meequote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef Fides het volgende:
Net zo terecht of niet terecht als Nederlanders die zeiken op immigranten.
In Zwitserland zijn een stuk meer buitenlanders als hier hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:12 schreef oorsmeer het volgende:
gerechtigheid
Niet dat ik hier lang blijf als ik uitgestudeerd ben, zwitserland here i come
Ja mensen met veel geldquote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef Fides het volgende:
[..]
In Zwitserland zijn een stuk meer buitenlanders als hier hoor.Zie
Dat is momenteel aan de hand. Het aantal Polen is echt enorm aan het worden de laatste tijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou niet gek zijn als we een groot deel van die club uit noord-afrika tegen Polen konden ruilen!
Hehe ben blij dat we de Russen hier nog niet heenkomen. Die zijn nog wel wat erger als de Polenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:19 schreef Matty___ het volgende:
Probleem met dat oostblokvolk is dat ze gigantisch veel zuipen en vervolgens gaan rijden.
ja met MIJN AUTO dan nogquote:Op donderdag 19 april 2007 10:19 schreef Matty___ het volgende:
Probleem met dat oostblokvolk is dat ze gigantisch veel zuipen en vervolgens gaan rijden.
Je mist mijn punt over het inruilen.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is momenteel aan de hand. Het aantal Polen is echt enorm aan het worden de laatste tijd.
Die rijden niet als ze gezopen hebbenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hehe ben blij dat we de Russen hier nog niet heenkomen. Die zijn nog wel wat erger als de Polen
Dat is fase II.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je mist mijn punt over het inruilen.
Neeh, ze zijn toch al bezopen.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:31 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Die rijden niet als ze gezopen hebben
mwah.. daar heeft ze dan wel weer een punt hoor... ook zonder islamitische achtergrond mogen we eisen dat ze op zijn minst de moeite doen om de taal hier te lerenquote:Op donderdag 19 april 2007 10:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Afin: de hypocrisie is natuurlijk enorm maar, eerlijk is eerlijk, het is fantastisch vermaak: zo'n helemaal ingepakte doos achter de kassa vuil te zien kijken naar zo'n lekkere Poolse stoot en dan kankeren op het feit dat ze geen NLs spreekt.
pas je wel op voor je iPod ...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou niet gek zijn als we een groot deel van die club uit noord-afrika tegen Polen konden ruilen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |