abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg vrijdag 20 april 2007 @ 19:57:30 #101
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_48550898
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Men neme een vw busje(met dharma logo)
Neem de accu, voltage regelaar en dynamo eruit. (alleen als de benzine helemaal op is anders de motor laten draaien en zo stroom opwekken).
En voila je eigen energiecentrale. Gebruik de dynamo om stroom op te wekken. Pak de walki talki en haal daar een spoel (om voltage te regelen) uit en andere electronica en sayid moet er wat mee kunnen.

Ze kunnen ook gewoon naar het kamp van The Others gaan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_48554008
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Men neme een vw busje(met dharma logo)
Neem de accu, voltage regelaar en dynamo eruit. (alleen als de benzine helemaal op is anders de motor laten draaien en zo stroom opwekken).
En voila je eigen energiecentrale. Gebruik de dynamo om stroom op te wekken. Pak de walki talki en haal daar een spoel (om voltage te regelen) uit en andere electronica en sayid moet er wat mee kunnen.
Heel erg vergezocht...
pi_48555559
Sayid kan ook gewoon een koper draadje en 1 van zink in een limoen stoppen. Heb je ook een batterij
pi_48558139
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Jump het volgende:

[..]

Ze kunnen ook gewoon naar het kamp van The Others gaan
Ja want daar hebben ze alles laten staan......................
Daar hebben ze volgens mij alles vernield
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:21 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Heel erg vergezocht...
Wanneer je ruim 80 dagen op een eiland zit wil je er denk ik wel vanaf. Daarbij als ik het bedenk dan moeten zij dat toch ook kunnen? En Lost is natuurlijk in zijn geheel vergezocht. Maakt het juist leuk om te kijken. Een computer waarin je een code moet invullen om de aarde te redden? sure.... Gooi er een vleugje the A-team tussen en het blijft leuk...

[ Bericht 46% gewijzigd door ArcticBlizzard op 20-04-2007 23:26:00 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 20 april 2007 @ 23:58:12 #105
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48559658
Desmond is echt een interessante personage, nice episode

.. en de TS heeft nog steeds niet mijn OP toegepast
pi_48560107
Hij was weer leeuk

Best wel zielig voor Kate, volgens mij voelt ze nog wel wat voor Jack. Maar dat interesseert hem totaal niet blijkbaar
pi_48562186
het blijft spannend...kan echt niet wachten steeds op een nieuwe ep
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_48562339
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef Haunter het volgende:
.. en de TS heeft nog steeds niet mijn OP toegepast
Topic snel volblaten, dan kun je snel je eigen topic openen. .
pi_48562346
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 00:11 schreef Drifter__ het volgende:
Best wel zielig voor Kate, volgens mij voelt ze nog wel wat voor Jack. Maar dat interesseert hem totaal niet blijkbaar
Totdat Jules hem belazerd, in wiens armen zoekt hij dan troost?
  zaterdag 21 april 2007 @ 02:16:54 #110
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_48562441
heb deze serie nooit op tv gekeken; maar ondertussen wel tevreden bezitter van de dvd's serie 1 en 2. Weet iemand wanneer de 3e reeks op dvd beschikbaar is ?
voor de rest wil ik spoilermatig dit topic niet doorlezen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zaterdag 21 april 2007 @ 02:27:30 #111
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48562552
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 02:08 schreef CySt het volgende:

[..]

Topic snel volblaten, dan kun je snel je eigen topic openen. .
Haha zo desperate ben ik ook weer niet, maar vind het klote dat ik er vet lang mee bezig ben geweest en het niet eens gebruikt wordt
pi_48563160
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 02:27 schreef Haunter het volgende:

[..]

Haha zo desperate ben ik ook weer niet, maar vind het klote dat ik er vet lang mee bezig ben geweest en het niet eens gebruikt wordt
Ja, je OP was zeker een verbetering. .
pi_48563444
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 02:09 schreef CySt het volgende:

[..]

Totdat Jules hem belazerd, in wiens armen zoekt hij dan troost?
>
pi_48563632
Ben ik de enige die keihard moest lachen toen Jin ''walkie talkie'' uitsprak, toen ze die satelite phone hadden gevonden??
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

En iedereen laten leven? Hoe zit het dan met Boone, Shannon, Ethan, Eko, Ana-Lucia, Libby en Paolo&Nikki ? Allemaal hoofdkarakters, en allemaal dood.
Hoe zit het met Paolo & Nikki!! Zij zijn toch alleen maar paralized door die spinnenbeten?! Nikki deed haar ogen open precies aan het einde van de aflevering waarin ze worden begraven. Leven ze dus nog? Komen ze er nog uit??
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_48563686
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef attieboy het volgende:
Hoe zit het met Paolo & Nikki!! Zij zijn toch alleen maar paralized door die spinnenbeten?! Nikki deed haar ogen open precies aan het einde van de aflevering waarin ze worden begraven. Leven ze dus nog? Komen ze er nog uit??
Het was echt een tussenaflevering, waarin wat eerder momenten venuit een ander perspectief werden gebracht en nieuwe feiten werden onthuld. Het graf van Nikki en Paulo was zo diep, dat je het gewicht aan zand niet even van je af tilt. Dus, levend begraven, gestorven aan verstikking.
pi_48563759
Haha ja, denk niet dat je nog ff opstaat als je al 2 dagen onder het zand ligt Vond dat best luguber trouwens

-edit-

[ Bericht 33% gewijzigd door Mike op 22-04-2007 10:00:23 ]
pi_48563774
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef CySt het volgende:

[..]

Het was echt een tussenaflevering, waarin wat eerder momenten venuit een ander perspectief werden gebracht en nieuwe feiten werden onthuld. Het graf van Nikki en Paulo was zo diep, dat je het gewicht aan zand niet even van je af tilt. Dus, levend begraven, gestorven aan verstikking.
Ja dat klopt, het is niet mogelijk om jezelf eruit te halen. Maar als je aan het einde van de aflevering ziet dat nikki opeens haar ogen opendoet, verwacht je dat iemand van het eiland hun gaan uitgraven in de volgende aflevering. Maar goed.. dood dus..

-edit-

[ Bericht 32% gewijzigd door Mike op 22-04-2007 10:00:47 ]
"For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
pi_48563845
-edit-
Vond deze aflevering trouwens wel goed, het was namelijk toch wel beetje spannend of charlie nou echt dood zou gaan of niet.. begin scene had ik al meteen wel door dat het een visioen van desmond moest zijn.. vooral door het 'previously on lost' stukje ervoor was dat niet moeilijk.. maar je weet maar nooit of ze 'm ook echt dood zouden laten gaan.

[ Bericht 40% gewijzigd door Mike op 22-04-2007 10:00:58 ]
pi_48563908
Waar moeten we haar nu trouwens van kennen?

Is zij al eerder in afleveringen over desmond voorgekomen?
pi_48563993
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 05:26 schreef Hertog_Martin het volgende:

[afbeelding]

Niet dat ik weet.... Misschien komt ze pas voor in de flash die we in de volgende aflevering zien...
pi_48564167
Ik ken haar!! Ik weet wie ze is!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48564178
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 07:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken haar!! Ik weet wie ze is!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_48565049
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef attieboy het volgende:
Ben ik de enige die keihard moest lachen toen Jin ''walkie talkie'' uitsprak, toen ze die satelite phone hadden gevonden??
[..]
Het is een iPhone... Er staat zelfs een logo op van OSX, dit betekend dat het eilenad in het verleden zit en de iPhone al uit is:O
http://www.engadget.com/2(...)ore-the-street-date/
pi_48565517
Donderdag weer
pi_48566984
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 05:26 schreef Hertog_Martin het volgende:

[afbeelding]

Ik denk dat we daar pas over 3 eps ofzo antwoord op krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')