Ze kunnen ook gewoon naar het kamp van The Others gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Men neme een vw busje(met dharma logo)
Neem de accu, voltage regelaar en dynamo eruit. (alleen als de benzine helemaal op is anders de motor laten draaien en zo stroom opwekken).
En voila je eigen energiecentrale. Gebruik de dynamo om stroom op te wekken. Pak de walki talki en haal daar een spoel (om voltage te regelen) uit en andere electronica en sayid moet er wat mee kunnen.
Heel erg vergezocht...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Men neme een vw busje(met dharma logo)
Neem de accu, voltage regelaar en dynamo eruit. (alleen als de benzine helemaal op is anders de motor laten draaien en zo stroom opwekken).
En voila je eigen energiecentrale. Gebruik de dynamo om stroom op te wekken. Pak de walki talki en haal daar een spoel (om voltage te regelen) uit en andere electronica en sayid moet er wat mee kunnen.
Ja want daar hebben ze alles laten staan......................quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon naar het kamp van The Others gaan
Wanneer je ruim 80 dagen op een eiland zit wil je er denk ik wel vanaf. Daarbij als ik het bedenk dan moeten zij dat toch ook kunnen? En Lost is natuurlijk in zijn geheel vergezocht. Maakt het juist leuk om te kijken. Een computer waarin je een code moet invullen om de aarde te redden? sure.... Gooi er een vleugje the A-team tussen en het blijft leuk...quote:
Topic snel volblaten, dan kun je snel je eigen topic openen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:58 schreef Haunter het volgende:
.. en de TS heeft nog steeds niet mijn OP toegepast![]()
Totdat Jules hem belazerd, in wiens armen zoekt hij dan troost?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:11 schreef Drifter__ het volgende:
Best wel zielig voor Kate, volgens mij voelt ze nog wel wat voor Jack. Maar dat interesseert hem totaal niet blijkbaar
Haha zo desperate ben ik ook weer niet, maar vind het klote dat ik er vet lang mee bezig ben geweest en het niet eens gebruikt wordtquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:08 schreef CySt het volgende:
[..]
Topic snel volblaten, dan kun je snel je eigen topic openen..
Ja, je OP was zeker een verbetering.quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha zo desperate ben ik ook weer niet, maar vind het klote dat ik er vet lang mee bezig ben geweest en het niet eens gebruikt wordt![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:09 schreef CySt het volgende:
[..]
Totdat Jules hem belazerd, in wiens armen zoekt hij dan troost?
Hoe zit het met Paolo & Nikki!! Zij zijn toch alleen maar paralized door die spinnenbeten?! Nikki deed haar ogen open precies aan het einde van de aflevering waarin ze worden begraven. Leven ze dus nog? Komen ze er nog uit??quote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
En iedereen laten leven? Hoe zit het dan met Boone, Shannon, Ethan, Eko, Ana-Lucia, Libby en Paolo&Nikki ? Allemaal hoofdkarakters, en allemaal dood.
Het was echt een tussenaflevering, waarin wat eerder momenten venuit een ander perspectief werden gebracht en nieuwe feiten werden onthuld. Het graf van Nikki en Paulo was zo diep, dat je het gewicht aan zand niet even van je af tilt. Dus, levend begraven, gestorven aan verstikking.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef attieboy het volgende:
Hoe zit het met Paolo & Nikki!! Zij zijn toch alleen maar paralized door die spinnenbeten?! Nikki deed haar ogen open precies aan het einde van de aflevering waarin ze worden begraven. Leven ze dus nog? Komen ze er nog uit??![]()
Ja dat klopt, het is niet mogelijk om jezelf eruit te halen. Maar als je aan het einde van de aflevering ziet dat nikki opeens haar ogen opendoet, verwacht je dat iemand van het eiland hun gaan uitgraven in de volgende aflevering. Maar goed.. dood dus..quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:35 schreef CySt het volgende:
[..]
Het was echt een tussenaflevering, waarin wat eerder momenten venuit een ander perspectief werden gebracht en nieuwe feiten werden onthuld. Het graf van Nikki en Paulo was zo diep, dat je het gewicht aan zand niet even van je af tilt. Dus, levend begraven, gestorven aan verstikking.
Niet dat ik weet.... Misschien komt ze pas voor in de flash die we in de volgende aflevering zien...quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar moeten we haar nu trouwens van kennen?
[afbeelding]
Is zij al eerder in afleveringen over desmond voorgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken haar!! Ik weet wie ze is!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For his own good, tell Bruce Lee and the Karate Kids that none of us are carrying automatic weapons, cuz here in this country, it don't add inches to ur dick. You get a life sentence for it.."
Het is een iPhone... Er staat zelfs een logo op van OSX, dit betekend dat het eilenad in het verleden zit en de iPhone al uit is:Oquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:27 schreef attieboy het volgende:
Ben ik de enige die keihard moest lachen toen Jin ''walkie talkie'' uitsprak, toen ze die satelite phone hadden gevonden??![]()
[..]
Ik denk dat we daar pas over 3 eps ofzo antwoord op krijgenquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waar moeten we haar nu trouwens van kennen?
[afbeelding]
Is zij al eerder in afleveringen over desmond voorgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |