Jep, maar daar hebben de makers rekening mee gehouden bij het maken van het einde van het seizoen, schijnt.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:59 schreef Doemskie het volgende:
Als we straks aan het einde van het seizoen zitten moeten we dan weer een half jaar wachten voordat we het volgende seizoen te zien krijgen?
Hoe?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Jep, maar daar hebben de makers rekening mee gehouden bij het maken van het einde van het seizoen, schijnt.
Briljant iddquote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef Addict89 het volgende:
'If we dont play every 108 minutes the island is going to explode'
Ik ben het met je eens wat betreft de spanning van de aflevering, maar voor mij bestond er geen twijfel over dat Charlie zou blijven leven, aangezienquote:CySt schreef:
Verder was het wel een spannende aflevering, ik wist echt niet of Desmond nou Charlie dood zou laten gaan of niet, tot het einde spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was Sawyer erg cool met zijn mix tapeEn Kate is na drieëneenhalve maand eindelijk geil genoeg dat ze wekelijks Sawyer gaat bespringen
Wel lullig van haar om Sawyer zo te gebruiken, uit frustratie dat er niet meer twee, maar slechts één man achter haar aan zit.
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:23 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens wat betreft de spanning van de aflevering, maar voor mij bestond er geen twijfel over dat Charlie zou blijven leven, aangezienNou, in de eerdere shots van de "vision" van Desmond, zag je Charlie toch ook al duidelijk staan op het moment dat ze die parachute als vangnet gebruiken. Dus toen er nog niets over die parachute in beeld was geweest, leek het me duidelijk dat dat nog zou komen - inclusief Charlie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: stoere ep. Ik had niet verwacht dat een karakter als Desmond nog eens in een klooster terecht zou komen.
Even iets heel anders, Sun is toch zwanger, wanneer krijgt ze eens een buik?
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
Wat ik nog meer zou willen zien?quote:Sawyer en Jack hebben daar al over gesproken, ook weten Jack en Desmond van elkaar dat ze elkaar ooit toevallig tegengekomen zijn. Wat zou je nog meer willen zien? Verder is Hugo de enige die de nummers bewust heeft gezien in het verleden, en hoewel hij en Kate het er even over gehad hebben zie ik ook niet wat ze daar verder nog over moeten zeggen.
Ben het wel met je eens dat we niet met de meest mededeelzame mensen te maken hebben, maar zo'n probleem vind ik dat niet.
Wait and seequote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef Pune het volgende:
[..]
Nou, in de eerdere shots van de "vision" van Desmond, zag je Charlie toch ook al duidelijk staan op het moment dat ze die parachute als vangnet gebruiken. Dus toen er nog niets over die parachute in beeld was geweest, leek het me duidelijk dat dat nog zou komen - inclusief Charlie.
Verder: stoere ep. Ik had niet verwacht dat een karakter als Desmond nog eens in een klooster terecht zou komen.
Even iets heel anders, Sun is toch zwanger, wanneer krijgt ze eens een buik?![]()
Mensen complot? Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef steeg het volgende:
Ik denk niet dat er een mensen complot is voor Desmond maar wel een 'destiny' idee met hogere (die ze nooit zullen verklaren) machten zoals zijn final destination superpower.
Als je niet weet dat je iets niet weet, snap ik best dat er niet over gepraat wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat ik nog meer zou willen zien?
Jij komt heel toevallig 2 mensen tegen op een of ander eiland die je kent, of die je vader kent. Zou zo maar kunnen gebeuren... Kom op. Ik vind dat juist een heel groot probleem. Ik vind het heel irritant dat niemand zijn of haar best doet te weten te komen wat ze gemeen hebben en waardoor het komt dat iedereen wel een link met elkaar heeft. Na zo'n lange periode had dat wel naar buiten mogen komen vind ik.
Charliequote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef beschuit het volgende:
klopt van die accu; Hurley zegt er zelf ook wat van niet?
Die waren geweldig iddquote:Op donderdag 19 april 2007 15:41 schreef Addict89 het volgende:
En Sawyer had weer een paar mooie quotes:
'Hope i'm not interrupting, you arguing about who's you favourite other'
En over de tafeltennis tafel:
'If we dont play every 108 minutes the island is going to explode'
Geniaal!quote:if we don't play for 108 minutes, the island's gonna explode
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ze zouden de accu kunnen opladen.
Men neme een vw busje(met dharma logo)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |