Hey dat is Nessa van Las Vegas. Ze is brits, dus de chick die ze speelt zal ook wel uit GB komen dan, misschien dus toch gestuurd door Penny, zou ook de gevonden foto verklaren.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:45 schreef MrD het volgende:
de nieuwe chick -->http://www.imdb.com/name/nm0859720/
Die is blijkbaar al op grote hoogte uit de heli gesprongen en richting het eiland gegaan met de chute. Door die storm is ze waarschijnlijk beetje verder het binnenland in geblazenquote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe aflevering weer
Ik zou het raar vinden als die monnik ook in het complot zit, dat gaat me allemaal net een stapje te ver. Die vrouw uit de helikopter zal vast een Portugese zijn, aangezien ze Adril-22 bij zich heeft, wat blijkbaar de Portugese vertaling van Catch-22 is. Is dat boek niet al eens eerder voorgekomen trouwens?
Wat m.i. niet helemaal klopte was de positie waar de helikopter neerstortte (in zee) en waar die vrouw in de bomen hing (midden in het land). Toen Charlie de helikopter opmerkte, keken ze naar de zee waar ze 'm neer zagen storten, dus hij is niet eerst over het eiland gevlogen. Maar vervolgens wijst Jin naar het binnenland en ziet een lampje boven de jungle. Dat lampje was in de lucht trouwens een stuk helderder dan toen ze in de boom hing...
Het is niet echt een complot. Die monnik en die vrouw zien, denk ik, net als Desmond stukjes toekomst. Zij hebben vast gezien dat de wereld zal vergaan als Desmond niet de sleutel zal omdraaien.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zou het raar vinden als die monnik ook in het complot zit, dat gaat me allemaal net een stapje te ver.
Ik ook, zeker vergeleken de afgelopen paar afleveringen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het best saai.
Jinquote:Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Over wie gaat het volgende week? Charlie zeker?
Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik vind het wel apart dat het 2.5 seizoen heeft geduurd voordat je Lost ongeloofwaardig begon te vinden, bij mij gebeurde dat al in aflevering 1, maar dat is juist waarom ik kijk. Van mij moet niet alles realistisch te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Sinds een tijdje kijk ik ook Lost, heb alle afleveringen tot nu toe bijna dagelijks achter elkaar gezien.
Kan toch het gevoel niet bedwingen dat ik het erg langdradig en ongeloofwaardig begin te vinden. Het eerste seizoen vond ik erg spannend maar ik begin er steeds meer aversie tegen te krijgen. Ze hadden the others allang moeten overmeesteren natuurlijk. Ook vind ik het erg storend dat iedereen iets van elkaar weet maar dat nog niemand op het idee is gekoemn om het in de groep te gooien. Ze hebben allemaal een connectie met elkaar, dan wel met het eiland (de nummers bijvoorbeeld) maar niemand die het vreemd vindt dat ze een onderlinge band hebben.
Dat ze iedereen laten leven is ook echt tenenkrommend. Vooral het moment dat Jack de kans heeft Ben te doden, en zo zijn er nog meer momenten.
Feit blijft dat ik wil zien hoe het eindigt, maar met steeds minder zin. Je kan series niet oneindig laten doorlopen, het is geen soap. Lost had na 2 seizoenen moeten stoppen maar dat is het nadeel van succes.
Met iedereen laten leven bedoel ik the others... Na zoveel dagen op dat eiland met al die ellende kan niemand dat geduld meer opbrengenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik vind het wel apart dat het 2.5 seizoen heeft geduurd voordat je Lost ongeloofwaardig begon te vinden, bij mij gebeurde dat al in aflevering 1, maar dat is juist waarom ik kijk. Van mij moet niet alles realistisch te zijn.
En iedereen laten leven? Hoe zit het dan met Boone, Shannon, Ethan, Eko, Ana-Lucia, Libby en Paolo&Nikki ? Allemaal hoofdkarakters, en allemaal dood.
Lost loopt volgens mij 5 seizoenen door, dan is het voorbij. Misschien is voor sommigen te lang, persoonlijk denk ik dat ik het wel trek, de aflevering van vandaag vond ik ook weer supergoed. Spannend en mysterieus. Zo zie ik Lost graag nog wel een seizoen of 3.![]()
Absoluut. De lat om iemand in koelen bloede te vermoorden blijft ongelooflijk hoog liggen, zelfs als je strand op een eiland waar de persoon in kwestie ongure dingen lijkt te doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Met iedereen laten leven bedoel ik the others... Na zoveel dagen op dat eiland met al die ellende kan niemand dat geduld meer opbrengenAls jij voor die Ben stond met een pistool in je hand dan had jij heel lief dat pistool weer terug gelegd?
Sawyer en Jack hebben daar al over gesproken, ook weten Jack en Desmond van elkaar dat ze elkaar ooit toevallig tegengekomen zijn. Wat zou je nog meer willen zien? Verder is Hugo de enige die de nummers bewust heeft gezien in het verleden, en hoewel hij en Kate het er even over gehad hebben zie ik ook niet wat ze daar verder nog over moeten zeggen.quote:Maar het ergste vind ik eigenlijk dat ze het onderlinge verband niet naar boven laten komen. Sawyer die jack z'n vader kent, Hugo en de nummers op de hatch, jack en desmond etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |