abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48503550
Ik vond het best saai.
Amen.
pi_48503824
Goeie ep
Wel lullig voor die Ruth
pi_48505021
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:45 schreef MrD het volgende:
de nieuwe chick -->http://www.imdb.com/name/nm0859720/
Hey dat is Nessa van Las Vegas. Ze is brits, dus de chick die ze speelt zal ook wel uit GB komen dan, misschien dus toch gestuurd door Penny, zou ook de gevonden foto verklaren.

Verder was het wel een spannende aflevering, ik wist echt niet of Desmond nou Charlie dood zou laten gaan of niet, tot het einde spannend. Volgende week dus weer the others, gezien de promo.

De nieuwe OP is trouwens véél mooier, ik zou hem editten TS
pi_48505270
Tuurlijk is zij gestuurd door Penny, ze herkent Desmond niet voor niks.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:36:17 #56
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_48505352
Toffe aflevering weer

Ik zou het raar vinden als die monnik ook in het complot zit, dat gaat me allemaal net een stapje te ver. Die vrouw uit de helikopter zal vast een Portugese zijn, aangezien ze Adril-22 bij zich heeft, wat blijkbaar de Portugese vertaling van Catch-22 is. Is dat boek niet al eens eerder voorgekomen trouwens?

Wat m.i. niet helemaal klopte was de positie waar de helikopter neerstortte (in zee) en waar die vrouw in de bomen hing (midden in het land). Toen Charlie de helikopter opmerkte, keken ze naar de zee waar ze 'm neer zagen storten, dus hij is niet eerst over het eiland gevlogen. Maar vervolgens wijst Jin naar het binnenland en ziet een lampje boven de jungle. Dat lampje was in de lucht trouwens een stuk helderder dan toen ze in de boom hing...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_48506390
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe aflevering weer

Ik zou het raar vinden als die monnik ook in het complot zit, dat gaat me allemaal net een stapje te ver. Die vrouw uit de helikopter zal vast een Portugese zijn, aangezien ze Adril-22 bij zich heeft, wat blijkbaar de Portugese vertaling van Catch-22 is. Is dat boek niet al eens eerder voorgekomen trouwens?

Wat m.i. niet helemaal klopte was de positie waar de helikopter neerstortte (in zee) en waar die vrouw in de bomen hing (midden in het land). Toen Charlie de helikopter opmerkte, keken ze naar de zee waar ze 'm neer zagen storten, dus hij is niet eerst over het eiland gevlogen. Maar vervolgens wijst Jin naar het binnenland en ziet een lampje boven de jungle. Dat lampje was in de lucht trouwens een stuk helderder dan toen ze in de boom hing...
Die is blijkbaar al op grote hoogte uit de heli gesprongen en richting het eiland gegaan met de chute. Door die storm is ze waarschijnlijk beetje verder het binnenland in geblazen
#winning
pi_48506562
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zou het raar vinden als die monnik ook in het complot zit, dat gaat me allemaal net een stapje te ver.
Het is niet echt een complot. Die monnik en die vrouw zien, denk ik, net als Desmond stukjes toekomst. Zij hebben vast gezien dat de wereld zal vergaan als Desmond niet de sleutel zal omdraaien.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_48506613
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het best saai.
Ik ook, zeker vergeleken de afgelopen paar afleveringen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_48507073
Over wie gaat het volgende week? Charlie zeker?
pi_48507144
Pfff die muziek van de promo (lux eaterna) is ook niet echt origineel zeg. Requim for a dream gebruikte hem al en de nieuwe film Sunshine gebruikt hem ook.

De ep was wel goed vond ik. Desmond is wel een van de boeidendste karakters. ZIjn dillema lijkt te gaan over lotsbestemming versus vrije wil.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:40:10 #62
67174 Dos37
Come on Twente
pi_48507646
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Over wie gaat het volgende week? Charlie zeker?
Jin
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_48507919
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:40 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Jin
Oke
  donderdag 19 april 2007 @ 18:24:56 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48509035
Bekeken.
Leuke ontknoping toen het niet Penny bleek te zijn maar iemand anders die Desmonds naam kent.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48509928
Nu weten we ook waar de uitdrukking "brother" vandaan komt
pi_48511145
Sinds een tijdje kijk ik ook Lost, heb alle afleveringen tot nu toe bijna dagelijks achter elkaar gezien.

Kan toch het gevoel niet bedwingen dat ik het erg langdradig en ongeloofwaardig begin te vinden. Het eerste seizoen vond ik erg spannend maar ik begin er steeds meer aversie tegen te krijgen. Ze hadden the others allang moeten overmeesteren natuurlijk. Ook vind ik het erg storend dat iedereen iets van elkaar weet maar dat nog niemand op het idee is gekoemn om het in de groep te gooien. Ze hebben allemaal een connectie met elkaar, dan wel met het eiland (de nummers bijvoorbeeld) maar niemand die het vreemd vindt dat ze een onderlinge band hebben.

Dat ze iedereen laten leven is ook echt tenenkrommend. Vooral het moment dat Jack de kans heeft Ben te doden, en zo zijn er nog meer momenten.

Feit blijft dat ik wil zien hoe het eindigt, maar met steeds minder zin. Je kan series niet oneindig laten doorlopen, het is geen soap. Lost had na 2 seizoenen moeten stoppen maar dat is het nadeel van succes.
pi_48511469
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Sinds een tijdje kijk ik ook Lost, heb alle afleveringen tot nu toe bijna dagelijks achter elkaar gezien.

Kan toch het gevoel niet bedwingen dat ik het erg langdradig en ongeloofwaardig begin te vinden. Het eerste seizoen vond ik erg spannend maar ik begin er steeds meer aversie tegen te krijgen. Ze hadden the others allang moeten overmeesteren natuurlijk. Ook vind ik het erg storend dat iedereen iets van elkaar weet maar dat nog niemand op het idee is gekoemn om het in de groep te gooien. Ze hebben allemaal een connectie met elkaar, dan wel met het eiland (de nummers bijvoorbeeld) maar niemand die het vreemd vindt dat ze een onderlinge band hebben.

Dat ze iedereen laten leven is ook echt tenenkrommend. Vooral het moment dat Jack de kans heeft Ben te doden, en zo zijn er nog meer momenten.

Feit blijft dat ik wil zien hoe het eindigt, maar met steeds minder zin. Je kan series niet oneindig laten doorlopen, het is geen soap. Lost had na 2 seizoenen moeten stoppen maar dat is het nadeel van succes.
Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik vind het wel apart dat het 2.5 seizoen heeft geduurd voordat je Lost ongeloofwaardig begon te vinden, bij mij gebeurde dat al in aflevering 1, maar dat is juist waarom ik kijk. Van mij moet niet alles realistisch te zijn.

En iedereen laten leven? Hoe zit het dan met Boone, Shannon, Ethan, Eko, Ana-Lucia, Libby en Paolo&Nikki ? Allemaal hoofdkarakters, en allemaal dood.

Lost loopt volgens mij 5 seizoenen door, dan is het voorbij. Misschien is voor sommigen te lang, persoonlijk denk ik dat ik het wel trek, de aflevering van vandaag vond ik ook weer supergoed. Spannend en mysterieus. Zo zie ik Lost graag nog wel een seizoen of 3.
pi_48512597
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:29 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik vind het wel apart dat het 2.5 seizoen heeft geduurd voordat je Lost ongeloofwaardig begon te vinden, bij mij gebeurde dat al in aflevering 1, maar dat is juist waarom ik kijk. Van mij moet niet alles realistisch te zijn.

En iedereen laten leven? Hoe zit het dan met Boone, Shannon, Ethan, Eko, Ana-Lucia, Libby en Paolo&Nikki ? Allemaal hoofdkarakters, en allemaal dood.

Lost loopt volgens mij 5 seizoenen door, dan is het voorbij. Misschien is voor sommigen te lang, persoonlijk denk ik dat ik het wel trek, de aflevering van vandaag vond ik ook weer supergoed. Spannend en mysterieus. Zo zie ik Lost graag nog wel een seizoen of 3.
Met iedereen laten leven bedoel ik the others... Na zoveel dagen op dat eiland met al die ellende kan niemand dat geduld meer opbrengen Als jij voor die Ben stond met een pistool in je hand dan had jij heel lief dat pistool weer terug gelegd?

Maar het ergste vind ik eigenlijk dat ze het onderlinge verband niet naar boven laten komen. Sawyer die jack z'n vader kent, Hugo en de nummers op de hatch, jack en desmond etc. etc.
  donderdag 19 april 2007 @ 20:01:53 #69
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_48512688
Vanavond kijken!
opgezegd@fok.nl
pi_48512724
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:01 schreef FoXje het volgende:
Vanavond kijken!
pi_48515298
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:59 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Met iedereen laten leven bedoel ik the others... Na zoveel dagen op dat eiland met al die ellende kan niemand dat geduld meer opbrengen Als jij voor die Ben stond met een pistool in je hand dan had jij heel lief dat pistool weer terug gelegd?
Absoluut. De lat om iemand in koelen bloede te vermoorden blijft ongelooflijk hoog liggen, zelfs als je strand op een eiland waar de persoon in kwestie ongure dingen lijkt te doen.
quote:
Maar het ergste vind ik eigenlijk dat ze het onderlinge verband niet naar boven laten komen. Sawyer die jack z'n vader kent, Hugo en de nummers op de hatch, jack en desmond etc. etc.
Sawyer en Jack hebben daar al over gesproken, ook weten Jack en Desmond van elkaar dat ze elkaar ooit toevallig tegengekomen zijn. Wat zou je nog meer willen zien? Verder is Hugo de enige die de nummers bewust heeft gezien in het verleden, en hoewel hij en Kate het er even over gehad hebben zie ik ook niet wat ze daar verder nog over moeten zeggen.

Ben het wel met je eens dat we niet met de meest mededeelzame mensen te maken hebben, maar zo'n probleem vind ik dat niet.
  Lieve Belg donderdag 19 april 2007 @ 21:08:43 #72
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_48515782
Zo dadelijk eens kijken
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_48516751
Als Hurley zegt: "i'm not the flash" zie je een flits naast zn bolle kop omdat de camera dan een druppel voor de zon vangt ofzo. Toevallll en zo boeie

Ik denk niet dat er een mensen complot is voor Desmond maar wel een 'destiny' idee met hogere (die ze nooit zullen verklaren) machten zoals zijn final destination superpower.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_48518657
Als we straks aan het einde van het seizoen zitten moeten we dan weer een half jaar wachten voordat we het volgende seizoen te zien krijgen?
  donderdag 19 april 2007 @ 22:07:11 #75
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_48519175
Saaie aflevering. En dat terwijl er de laatste paar weken weer een stijgende lijn in zat
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')