Bij mij is het wel wat meer dan 3 tanken benzinequote:Op donderdag 19 april 2007 10:49 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb het ook al vrij direct ingevuld en opgestuurd. Ik wil het nu ook wel eens terug krijgen
Het is niet zo heel veel, maar wel weer mooi drie tanks benzine
Heb precies hetzelfde probleem, ik oet voor 11 mei mijn auto APK gekeurd hebben en moet minimaal 200 euro dokken voor laswerk.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij mij is het wel wat meer dan 3 tanken benzine![]()
zou wel mooi zijn als ik het geld kreeg voordat ik mijn auto(s) door de apk moet doen, dan kan ik er iig 1 inruilen![]()
ach weet ik nog niet, maar ik krijg een dikke 3000 euro terug dus dat hoef ik niet allemaal te sparen toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef Faithz het volgende:
Spaart niemand het dan?
Bij ons gaat het rechtstreeks naar de spaarrekeningmaar bij sommige hier is het al uitgegeven voor het binnen is
Ik krijg het merendeel al via de voorlopige belastingteruggave elke maand terug (¤ 3.600), dus die paar tientjes die ik dan nog krijg gaan gewoon lekker op.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef Faithz het volgende:
Spaart niemand het dan?
Bij ons gaat het rechtstreeks naar de spaarrekeningmaar bij sommige hier is het al uitgegeven voor het binnen is
Zo, krijg jij 3600 per maand terug?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik krijg het merendeel al via de voorlopige belastingteruggave elke maand terug (¤ 3.600), dus die paar tientjes die ik dan nog krijg gaan gewoon lekker op.
Uhuhm... per jaar..quote:
Ja, maar soms kunnen ze eerder beginnen met uitbetalen maar dat zal dit jaar waarschijnlijk niet gebeuren(belastingdienst: stakingen en achterstanden/personeelstekort)quote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef mirannie het volgende:
Wil het ook zo graag hebben! Ik ga 1 mei op vakantie en het wordt toch net even iets leuker als je wat meer geld mee kan nemen. Overigens ben ik van plan om ongeveer 2/3 van het bedrag op mijn spaarrekening te zetten.
Maar begrijp ik goed dat het tussen 1 mei en 1 juli op mijn rekening zou moeten staan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |