Wat zeg je? wat zeg je? WAT ZEG JE?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope.
Sta jij in de Natasja modus?
Ik had als voorlopige maatregel de streams al op mute staan maar dat is inderdaad effectiever.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef Gert het volgende:
Palma weer... zucht....
Mijn DGK, waar ben je gebleven?
Grote delen van de dag worden tegenwoordig gedomineerd door deze toiletjuffrouw met het niveau van een eh, toiletjuffrouw.
Goed: streams uit dus.
Nicolaas mag niet meestemmen.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap lijkt iets te twijfelen aan zijn deal met Nicolaas, of iig er rekening mee te houden dat hij hem eruit stemt.
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:06 schreef Gert het volgende:
Palma weer... zucht....
Mijn DGK, waar ben je gebleven?
Grote delen van de dag worden tegenwoordig gedomineerd door deze toiletjuffrouw met het niveau van een eh, toiletjuffrouw.
Goed: streams uit dus.
Hij is 2 keer immuun.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom niet
Het gaat toch over de ontslagronde?
Ga er maar niet van uit.. dan 'verzwakt' hij zijn positie..quote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef schatje het volgende:
Brian neigt wel om hem eruit stemmen. Of ie het daadwerkelijk doet is een tweede.
Heeft hij dan een deal met Brian?quote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef Kinga het volgende:
Hij had het over Brian.
Het is dezelfde constructie als toen Jaap binnenkwam. Hij mag immuniteit verlenen maar mag zelf niet meestemmen. Huub en Nicolaas niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom niet
Het gaat toch over de ontslagronde?
Dat is waar, was ik vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |