Nee, de butlerinquote:Op donderdag 19 april 2007 02:03 schreef nueffeniet het volgende:
huub kreeg toch 50 cp`s als ie die juf pakte?/ of ben ik nu in de war?
kseg tog nix tegen jouw!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat praat juh tege muh!?
Heb ik iets fan je aan ofsow!?
Peuken en condooms kopenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:04 schreef nueffeniet het volgende:
wat moet ie daar nou mee?
Ik krijg wel jeuk aan mijn geboortekanaal ervan..quote:Op donderdag 19 april 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou ophouden hoor! Ik kan het niet meer aan!!![]()
Whehequote:Op donderdag 19 april 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat praat juh tege muh!?
Heb ik iets fan je aan ofsow!?
Ik heb er even over nagedacht en "ik heb zoiets van" Platjes? (sorry, kon t niet latenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik krijg wel jeuk aan mijn geboortekanaal ervan..
Ja Ellen had hem bij haar, maar ik zag Brian er net mee weg lopenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van wie?? Heeft er daar iemand zijn portemonee bij zich dan??
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht en "ik heb zoiets van" Platjes? (sorry, kon t niet laten
Jezus, wat heb jij gebruikt...quote:Op donderdag 19 april 2007 02:07 schreef nueffeniet het volgende:
dit paard kan wel in de gang staat lekker stil
Waarom moet er geluid bij die stalquote:Op donderdag 19 april 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
Even synchroniseren met de topic titel: tegen tweeen ging er weer een stream op Eginia. Die staat nog steeds rustig naar buiten te kijken. Fijn is ook dat het geluid van de slaapkamer dat van de stal hard overstemt.
nog niks maar begin nu toch trek te krijgenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:06 schreef nueffeniet het volgende:
wel lagguh als dat veulen op brian lijkt
ja hoorde je bolle niet zeggen (test 1 2 (test 12)quote:Op donderdag 19 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom moet er geluid bij die stal
Heeft dat paard een zender![]()
![]()
Natas heeft tegen Huub gezegd: Als je de vrouwelijke butler(naam vergeten) weet te "bangen" dan krijg je 50 CP van mij!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van wie?? Heeft er daar iemand zijn portemonnee bij zich dan??
Tfoe, hoor dadt pradten!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
je ben seker stoer so op internet ofso, get a life, loosah!![]()
Er is van de week zelfs extra geluidsapparatuur in de stal opgehangen omdat Ellen daarom vroeg. Waarschijnlijk hoort zij meer aan het paard dan wij, ik weet het niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Dit is een modern paard. Het heeft zelfs een mobieltje.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
![]()
Dat werd overstemt door het geluid uit de slaapkamerquote:Op donderdag 19 april 2007 02:10 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ja hoorde je bolle niet zeggen (test 1 2 (test 12)
is zeker ook een paard die thuis nog familie heeft zitten die kijktquote:Op donderdag 19 april 2007 02:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
YES, in de stal hangt een zender boven het raam
Ja, dat klopt ookquote:Op donderdag 19 april 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dit is een modern paard. Het heeft zelfs een mobieltje.
seker geen vrienduh enso beetje agter juh pc hanguh en met wijffen sjettuh lekkah stoer gaat un wijf neuken ofsoquote:
ik denk jaap en natasia ookquote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij zijn Brain en Amanda weer bezig!
Daarnet was ik nog een wijf...quote:Op donderdag 19 april 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
seker geen vrienduh enso beetje agter juh pc hanguh en met wijffen sjettuh lekkah stoer gaat un wijf neuken ofso
Da's voor jou, kan je meegenieten met de kreuntjesquote:Op donderdag 19 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik herkende de OP nietquote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet een ander topic zoeken, dit is COS![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarnet was ik nog een wijf...![]()
Je valt uit je rol, sma![]()
Graagquote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vertel anders nog even wat over het paardquote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet ik tochquote:
lekkere kontquote:Op donderdag 19 april 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertel anders nog even wat over het paard
quote:Op donderdag 19 april 2007 02:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Da's voor jou, kan je meegenieten met de kreuntjes![]()
goed geborsteldquote:Op donderdag 19 april 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Maar er zat al geluid op de stal-stream voordat ze er extra bijzetten dat veel duidelijker was. Ik vraag me nu alleen af waarom er al twee dagen gemixt wordt met de slaapkamer... is het te moeilijk of zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik toch
Heb er wel is mee gewerkt ook.
Ik dacht trouwens dat er meer geluidspunten in de stal zaten dan 1.
ziet er verzorgd uitquote:Op donderdag 19 april 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eenden zijn hele brute minnaars, die horen alleen hysterisch gekwek omdat ze hun meisje bijkans vermoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |