Hang jij je vuile was ff buitenquote:
Ze mogen het paard nu toch niet storen.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gokje ..... Techniek is bezig het camerastatief in de stal te zetten ......
Beter een bevalling met het geluid van Jaap, dan Jaap met het geluid van de bevalling!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat eens waar was. Zou te idioot voor woorden zijn als we de bevalling te zien krijgen terwijl Jaap erdoorheen snurkt.
dus we kunnen onze witte was naar jou sturen?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb de witter dan wit test van Ariel gedaan en doorstaan.![]()
Ellen verwacht de bevalling tussen 03:00 en 04:00. Dus kunnen ze het beter nu neerzetten dan later ......quote:Op donderdag 19 april 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze mogen het paard nu toch niet storen.
Dat is idd funest voor de verwachtingen... blijkt hij na de bevalling toch nog tonnetjerond te zijn...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
Beter een bevalling met het geluid van Jaap, dan Jaap met het geluid van de bevalling!
Stel je eens voor: de bevalling VAN Jaapquote:Op donderdag 19 april 2007 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
Beter een bevalling met het geluid van Jaap, dan Jaap met het geluid van de bevalling!
Of de bevalling van Jaap met het geluid van een paardquote:Op donderdag 19 april 2007 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ellen verwacht de bevalling tussen 03:00 en 04:00. Dus kunnen ze het beter nu neerzetten dan later ......
Als je het over de duvel hebt! KOMTIE!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of de bevalling van Jaap met het geluid van een paard
Wat ik niet snap is dat die lui daar zo snel in zo'n diepe slaapvallen. Met al die herrie.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef FuTilE het volgende:
Jammer dat er nooit eens iemand in diepe rem-slaap allerlei zaken begint op te biechten.
Huub heeft ongetwijfeld zijn eerste sexuele avontuurtjes beleefd met meneer Pastoor, maar jammer genoeg geen openbaringen als hij zijn roes uitslaapt...
U is kennelijk geen streamer of COS-lezerquote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef FuTilE het volgende:
Jammer dat er nooit eens iemand in diepe rem-slaap allerlei zaken begint op te biechten.
......
Ik zag net wel een remspoor voorbij komen.(billen van Jaap vol in beeld)quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef FuTilE het volgende:
Huub heeft ongetwijfeld zijn eerste sexuele avontuurtjes beleefd met meneer Pastoor, maar jammer genoeg geen openbaringen als hij zijn roes uitslaapt...
Heul veul drank ..........quote:Op donderdag 19 april 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat die lui daar zo snel in zo'n diepe slaapvallen. Met al die herrie.
Zo iets moet je voeden...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef FuTilE het volgende:
Ja dat hij Ellen even stevig aanpakt.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:41 schreef STAP01 het volgende:
Misschien gaat Jaap wel rellen nu....
Nog even knallen...... uit zn kont.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:41 schreef STAP01 het volgende:
Ohja ik vergeet de wonderlijke werking van een dubbele wiskey.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heul veul drank ..........
Je bedoelt dat hij dadelijk de krant gaat wegpakken .....quote:Op donderdag 19 april 2007 01:41 schreef STAP01 het volgende:
Prime time voor Jaap, de rest slaapt.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ohja ik vergeet de wonderlijke werking van een dubbele wiskey.
Ging jaap nou net eerst in z'n bed liggen en stond ie toen maar weer op om met z'n tandenborstel door het huis te gaan wandelen?
Ah kan iemand dan even een hogedrukspuit op z'n t-shirt richten. Word ie weer schoon van. (Heeft ie eigenlijk wel andere)quote:Op donderdag 19 april 2007 01:43 schreef Yollie het volgende:
Prime time voor Jaap, de rest slaapt.
Ja of alle keukenkastjes gaat leeghalen en overal neer gaat zetten. Zo origineel isie dan ook wel weer.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij dadelijk de krant gaat wegpakken .....
Mogelijk zijn laatste.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Prime time voor Jaap, de rest slaapt.
Laten we het hopen..quote:
En dan morgen rellen met Palma... en Lieke laten komen om hem te helpen opruimenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja of alle keukenkastjes gaat leeghalen en overal neer gaat zetten. Zo origineel isie dan ook wel weer.![]()
Ik hoop het maar ik denk het zeker niet. Brain is een lafbek en heeft vandaag alweer onenigheid met Amanda gehad dus denkt hij, NEUH, Japio is mn beste vriend.quote:
Hij heeft 2 maanden de tijd gehad om TV te maken, maar hij doet alles verkeerd. Vanmiddag probeerde hij met z`n 200 kilo Sylvia de weg te blokkeren, dat was gewoon lachwekkend (in een negatieve manier), letterlijk ALLES gaat verkeerd bij hem...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:46 schreef Yollie het volgende:
Ik moet bekennen dat ik dan ook wel weer zo'n doos ben dat ik het zielig ga vinden..
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan morgen rellen met Palma... en Lieke laten komen om hem te helpen opruimen![]()
Ja al lang je streams bufferenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
Wtf is ie nog niet klaar met spoelen?
Je ziet toch wel dat Jaap altijd goed oplet hoe hij eruit ziet.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:49 schreef Tissik het volgende:
Ik heb nog nooit eerder iemand zo neurotisch tanden zien poetsen, en dan vooral spoelen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:50 schreef nueffeniet het volgende:
heb jaap stront gefretuh ofso?? hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |