de eerste van de bovenhel leek me ook wel okee eigenlijk, daar zitten de belangrijke filosofen als Socrates, Plato e.d. Ze schijnen van zichzelf een licht, maar zijn overschaduwd door duisternis, omdat ze het allesomvattende licht van God niet als de ultieme waarheid gelovenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef Reunity het volgende:
oeh je bent een wraakvol persoon ^^
hmm ja de eerste hel lijkt me wel wat.. beter dan een saaie hemel vol fanatieke gelovigen.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de eerste van de bovenhel leek me ook wel okee eigenlijk, daar zitten de belangrijke filosofen als Socrates, Plato e.d. Ze schijnen van zichzelf een licht, maar zijn overschaduwd door duisternis, omdat ze het allesomvattende licht van God niet als de ultieme waarheid geloven
dan kom je toch in het firdows? en je krijgt wat druiven zolang je wacht, doe zuinig met de druiven, de wachttijd is erg lang.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef zarGon het volgende:
Ik kom sowieso in de Hemel. Ben een moslim, jeweets
Daar zit Satan, met zijn bevroren vleugels. Elke keer als hij daarmee wappert, krijgt hij het kouder - geheel in tegenstelling tot de warmte die de hel uitstraalt. Maar ja, dat is voorbij de louteringsberg he.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:23 schreef Reunity het volgende:
[..]
hmm ja de eerste hel lijkt me wel wat.. beter dan een saaie hemel vol fanatieke gelovigen.
en hel 9 dan, daar ben je bevroren, best vredig toch?
hmm k zal de naam ff noteren, maar de bieb.. tis lang geleden dat ik daar geweest ben.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daar zit Satan, met zijn bevroren vleugels. Elke keer als hij daarmee wappert, krijgt hij het kouder - geheel in tegenstelling tot de warmte die de hel uitstraalt. Maar ja, dat is voorbij de louteringsberg he.
Moet je maar eens naar kijken in de bieb: La divina commedia
Daar is een nummer voor..quote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef Reunity het volgende:
[..]
hmm k zal de naam ff noteren, maar de bieb.. tis lang geleden dat ik daar geweest ben.
kun je het in het kort samenvatten?
mwah.. 2e level..quote:Here is how you matched up against all the levels:
(Click on a level for more info)
Level Who are sent there? Score
Purgatory Repenting Believers High
Level 1 - Limbo Virtuous Non-Believers Very Low
Level 2 Lustful Very High
Level 3 Gluttonous Very Low
Level 4 Prodigal and Avaricious Low
Level 5 Wrathful and Gloomy Moderate
Level 6 - The City of Dis Heretics Very Low
Level 7 Violent High
Level 8- the Malebolge Fraudulent, Malicious, Panderers High
Level 9 - Cocytus Treacherous Low
Hmmm lekkahquote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik ga, als ik dood ben lekker op niks. dat is mijn hemel 'niks'.
Ik kom je gezelschap houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hmmm lekkah![]()
Ik ben een level 6 gevalletje zo te zien. Gaat ook geen 'verbetering' in komen denk ik.
ah dus ik kan je bellen & dan vertel je me het persoonlijk?quote:
50 cent per minuut, ik deel je alvast in bij de epicuristen in laag 6, ok?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:03 schreef Reunity het volgende:
[..]
ah dus ik kan je bellen & dan vertel je me het persoonlijk?
das erg aardig van je.
prima, we kunnen beter alvast voorbereid hel 6 in gaan hequote:Op donderdag 19 april 2007 01:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
50 cent per minuut, ik deel je alvast in bij de epicuristen in laag 6, ok?
pak maar vast een schop en begin in jezelf gekeerd te gravenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:23 schreef Reunity het volgende:
[..]
prima, we kunnen beter alvast voorbereid hel 6 in gaan he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |