Nee.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Kan een mod ff een cool Topicicoon doen want dat was ik vergeten
quote:
Over orginaliteit gesprokenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:46 schreef Maisnon het volgende:
Omdat er te weinig originele Paint topics zijn de laatste tijd, en ik een beetje moe wordt van al die Bagger, hier weer een topic met goede creatieve potentiegebaseerd op conversatie tussen Bassie en Adriaan die jullie allemaal nog mooi bijgebleven is.
quote:
quote:
quote:
Nou, echt subtielquote:Op woensdag 12 september 2007 22:22 schreef B1nulnul het volgende:
peppi en cocky!
[afbeelding]
wel enigzins subtiel![]()
Haha, geniaal!quote:
Zieke geest hebben en maten hebben die de gave ook hebben. Wel een voorwaarde dat die maat geen photoshop heeft...quote:
Ik zag hem in de webshop staan en dacht daar doe ik wat leuks meequote:Op zondag 16 september 2007 16:11 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Dat shirt![]()
![]()
![]()
Denkt aan een jaar terug met een win een fok! t-shirt wedstrijd.![]()
Is dat misschien omdat ze roken?quote:Op zondag 16 september 2007 20:29 schreef Timsel het volgende:
[quote]Op donderdag 19 april 2007 01:15 schreef Appelperenstroop het volgende:
En mijn halve familie is overleden aan kanker..
Does liefquote:
Dood door schuldquote:Op zondag 16 september 2007 20:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Does lief, ik vind het ook altijd vervelend als mensen meteen beginnen te zeuren bij het lezen van het woordje, maar als je je halve familie er aan kwijt bent geraakt...
quote:Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef cw2cu het volgende:
Kleine PEPPI op het stokkie van KOKKIE
[afbeelding]
Jaja als je eenmaal de slappe lach te pakken hebtquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:07 schreef De_BreuR het volgende:
OMG dit is prachtig... ik lig dubbel !! *bedankt allemaal daarvoor*
ik zou zeggen gaat zo door ;-)
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:07 schreef Dylanesque het volgende:
[afbeelding]
Robin.. overgelopen.. enzo
De goeie zijn opquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:16 schreef Enchanter het volgende:
Ze worden wel steeds slechter zeg
Morgen ga ik weer aan de slag, kijken of ik nog inspiratie heb om wat te shoppen.quote:
He mij niet na-apen he, die had ik al gemaakt!quote:
Peppi & Sorriquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:04 schreef retuow82 het volgende:
[..]
He mij niet na-apen he, die had ik al gemaakt!
plagiaat!!!!!!!!!!!!!
Het is je vergeven, je hebt in ieder geval een goede ingeving gehad!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:26 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Peppi & Sorri
Ik wou nog even checken of hij er al tussen stond, maar Fok! was retetraag (en uiteindelijk offline).
Maakt niet uit, is wel lache!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:26 schreef Crafty-FoX het volgende:
[ afbeelding ]
* Crafty-FoX voelt zich net een pubertje met zijn Lingo taalgebruik
Hij is zelfs nog beterquote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef Vinyler het volgende:
Steppie en Kokki
[ afbeelding ]
En nog een betere;
Pippi en Kokki
[ afbeelding ]
Ja, en ik had daar nog wel zulke leuke plaatjes geplaatst.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
Alles in de OP stond op webspace van vorige provider dus dat is weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |