*ratel, ratel*quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Natuurlijk is NAC leuker als tegenstander, want wat stellen de supporters van AZ nou voor?
Lange zijde en juichen voor de winnende club.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef denthemen het volgende:
maar er is ook een probleem voor de AZ supporters als zij de finale halen, de helft ervan is Ajax fan maar ok AZ fan, voor wie moeten ze nou zijn dan?
Die volley van Davids gisterquote:Op donderdag 19 april 2007 14:43 schreef jna het volgende:
Ik heb gister echt genoten van Gabri en Davids. Eindelijk weer spelers die willen knokken voor een bal.
Jaquote:
bron?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:57 schreef jna het volgende:
Goed nieuws dat Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Vurnon Anita en Jeffrey Sarpong volgend jaar vast bij het eerste zitten![]()
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:57 schreef jna het volgende:
Goed nieuws dat Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Vurnon Anita en Jeffrey Sarpong volgend jaar vast bij het eerste zitten![]()
http://www.ajaxonline.org/4867.htmquote:Vier talenten komende zomer naar A-selectie
--------------------------------------------------------------------------------
19 april 2007
Vier jonge Ajax-spelers zullen na dit seizoen de overstap maken naar de eerste selectie. Het gaat om Gregory van der Wiel (19), Mitchell Donald (18), Vurnon Anita (18) en Jeffrey Sarpong (18). Het kwartet spelers kreeg dit seizoen al speeltijd in de hoofdmacht van Ajax. Trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel verwachten dat de jongelingen komende zomer klaar zijn voor de A-selectie.
Het beleidsplan van Ajax schrijft voor dat minimaal vijftig procent van de eerste selectie moet bestaan uit zelf opgeleide spelers. Met name Van der Wiel en Donald maakten dit seizoen veel indruk op Ten Cate. Donald ging met Ajax mee op trainingskamp naar Zuid-Afrika en stond later in de basis in het verloren Champions League-duel met Werder Bremen. Van der Wiel debuteerde onlangs in Ajax 1 in het uitduel met FC Twente en slaagde erin direct te imponeren.
Dat denk ik niet.. aangezien het aanvragen wel even duurt en de voorverkoop al zaterdag start.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn cc is verlopen zag ik gisteren... Net aanvraag op de bus gedaan, hoop dat ik het ga redden voor de bekerfinale.
Hoe dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:53 schreef MaxC het volgende:
Ik ben het eens met Speed1971, AZ-Ajax wordt een prachtige finale![]()
Ik heb al via KNVB een kaartje(7,50)
6 Mei![]()
Ik denk dat hij een amateur scheids kent ofzoquote:
Waarom een neutraal vak, de sfeer bij een bekerfinalequote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand ook hoe je aan kaarten voor neutrale vakken kan komen voor de bekerfinale?
Vorig jaar kwamen de eerste treinen toch pas rond 11 uur aan?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef PLAE@ het volgende:
Hoezo niet thuis kunnen komenje bent harstikke vroeg weer in A'dam. Je kan zelfs nog in Zuid-Limburg komen.
Ik woon in Kerkrade laatste intercity vanuit Amsterdam centraal vertrekt rond 22:30quote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef BonJovi het volgende:
Hoezo kunnen jullie niet meer thuis komen dan?
Nee joh. Voordat het donker was nog. Weet de tijd zo niet meer precies ff navragen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vorig jaar kwamen de eerste treinen toch pas rond 11 uur aan?
Moet wel lukken volgens mij hoor. 18.00 Finale, 19.45u afgelopen. (Verlenging? Penalty's? No wayquote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon tussen de Ajacieden zitten maar niemand wilt mee ivm die combi omdat we dan niet meer thuis kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |