Niet op eigen kracht nee.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je speelt zoals gisteren heb je nergens meer stress van. Kampioen word je dan never nooit meer.
hebben jullie al gewonnen van ze dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik hoop dat NAC donderdagavond de andere halve finale van AZ wint, verklaarde Ten Cate. Dat is niet omdat ik bij die ploeg heb gewerkt. NAC heeft de laatste jaren zoveel pech in het bekertoernooi gehad. Ik gun die club het wel.
Volhouden Henkie, je wilt gewoon een makkelijke tegenstander....![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je speelt zoals gisteren heb je nergens meer stress van. Kampioen word je dan never nooit meer.
Als je naar de stand van de ere divisie kijkt, en naar de afgelopen uitslagen tussen AZ-NAC (8-1) en de laatste (4-1) voor AZ dan kan je toch wel redeneren dat AZ de betere ploeg is. Of heb je twijfels?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hebben jullie al gewonnen van ze dan?.
Tuurlijk, maar het is nog niet gespeeld, AZ heeft ook zijn offdays gehad. Als een Ajacied er "ff" vanuitgaat dat we wel ff winnen in het arrogantquote:Op donderdag 19 april 2007 12:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als je naar de stand van de ere divisie kijkt, en naar de afgelopen uitslagen tussen AZ-NAC (8-1) en de laatste (4-1) voor AZ dan kan je toch wel redeneren dat AZ de betere ploeg is. Of heb je twijfels?
Ik realiseer me dat bekervoetbal anders is dan de landstitel en dat er nog altijd Cupfighters bestaan, maar nee in eigen huis zie ik AZ het spel echt wel afmaken....
My two cents
En daarnaast was het gisteren echt niet zo slecht, zeker de tweede helft niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Sparta en Willem2 moet zelfs dan nog wel kunnen.
Inderdaad. Geef mij az maar in de finale!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:49 schreef devv05 het volgende:
Ajax - AZ in de Kuip vind ik ook wel een mooie finale.
Tja, ze hebben nu ook Alex er weer bij...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben fokking bang dat die klote lampjes gaan winnen van utrecht
Ik weet ook wel zeker dat nu Alex er weer bij is Gomes ook weer stukken beter gaat keepen, de communicatie is terug aangezien niemand in de verdediging op Alex na kan communiceren met Gomes. Daar komt bij kijken dat Alex de spil van de verdediging is en dat komt er dus op neer dat PSV weer ouderwets goed gaat verdedigen...quote:Op donderdag 19 april 2007 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, ze hebben nu ook Alex er weer bij...
Ali B doet weer meequote:Op donderdag 19 april 2007 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ben fokking bang dat die klote lampjes gaan winnen van utrecht
Beter dan Azië. Uitwedstrijden in Engeland, Schotland, Duitsland en België zijn top!quote:Oefenen in Schotland
Ajax speelt het einde van de voorbereiding twee wedstrijden in Schotland. Op 24 juli om 20.00 uur (lokale tijd) tegen de Rangers op Ibrox en op 28 juli om 15.00 uur (lokale tijd) in en tegen Falkirk.
Uitkaarten mochten vorig jaar eerst.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:21 schreef kevin6188 het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die kaartverkoop? Zaterdag meteen treinen in de verkoop voor SCC-houders, of zijn de (voorrangs)uitkaarthouders daarvoor nog aan de beurt? Zit ff te kijken namelijk hoe ik een SCC kan lenen, maar is een beetje lastig als die mensen dan niet naar Sparta-thuis kunnen
En aangezien dit een KNVB-evenement is gaat het altijd anders dan anders. En van vorig jaar kan ik me niet herinneren, want toen heb ik mijn eigen kaart niet gehaald...
Die juist wel, AZ nietquote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Is Nac niet leuker als tegenstander? Of kunnen die de boel niet vol krijgen.
Natuurlijk is NAC leuker als tegenstander, want wat stellen de supporters van AZ nou voor?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:24 schreef PLAE@ het volgende:
Is Nac niet leuker als tegenstander? Of kunnen die de boel niet vol krijgen.
Ok, duidelijk. SCC-houders dus ergens dinsdag ofzo.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Uitkaarten mochten vorig jaar eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |