Zondag 6 mei 2007.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer is de finale voor de beker?
6 meiquote:Op woensdag 18 april 2007 23:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Wanneer is de finale voor de beker?
iemand een idee wanneer kaartverkoop begint?quote:
Geen idee, zal eerst wel weer overleg gepleegd moeten worden met NS en lokale driehoek van Rotterdam.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
iemand een idee wanneer kaartverkoop begint?
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Dizzee het volgende:
vanaf zaterdag
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Geloof er niets van, zoals ik al zei: er zal nog veel overleg gepleegd moeten worden, alvorens de kaartverkoop begint. Maar goed, aan de andere kant is het natuurlijk alweer bijna 6 mei 2007.quote:
tja mazzel met de lotingquote:Op donderdag 19 april 2007 00:00 schreef Pritt het volgende:
Naja, eigenlijk geen moment echt in de problemen gekomen.
Paar slappe momentjes maar verder goed gedaan, veel werklust, vel erop, zo zie ik het graag.
Wat zijn we trouwens zo idiote simpel in de finale gekomen.
Heel druk zelfs. En dikke spijt dat ik 114 zat, in plaats van Noord tweede ring. Als ik vooraf had geweten dat het zo tekeer was gegaan. Vond alleen die wave die wel drie keer rondging een beetje jammer, maargoed. Kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Was wel gekke sfeer, alleen ik werd gek van die 14 jarige kindjes in 410
Irritante gasten zijn dat
2 van die wijven: FUCK JAN VERTONGHEN
410 was wel ernstig druk vandaag, was wel leuk sfeertje opzich.
Heb je een club card of andere kaart? Dan gewoon kaarten halen en beide kaarten (voorrangs-uit en wat je nog meer hebt meenemen) meenemen, puur voor de zekerheid. Ben vorig jaar ook niet gecontroleerd.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ok vraagje
Ik heb een voorrangs uitkaart
Maar staat niet op mijn naam heb ik overgekocht blabla
Kan ik hier wel kaarten mee halen voor de bekerfinale of gaan ze in de trein je ID kaart en je uitkaart vergelijken?
Ik moest lekker op de trap staan, nou dat doe ik ook nooit meer. Ben 3x bijna keihard op me bek gegaan door dat kut bier wat daar op die trap lagquote:Op donderdag 19 april 2007 00:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heel druk zelfs. En dikke spijt dat ik 114 zat, in plaats van Noord tweede ring. Als ik vooraf had geweten dat het zo tekeer was gegaan. Vond alleen die wave die wel drie keer rondging een beetje jammer, maargoed. Kan niet alles hebben.
Nu al zin in 6 mei![]()
waren het mooie dames ?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Was wel gekke sfeer, alleen ik werd gek van die 14 jarige kindjes in 410
Irritante gasten zijn dat
2 van die wijven: FUCK JAN VERTONGHEN
410 was wel ernstig druk vandaag, was wel leuk sfeertje opzich.
Aah ok jammer dat ze niet ouder warenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:03 schreef kevin6188 het volgende:
14 hooguit, zoals het gros van de dames vandaag volgens mij. In ieder geval de figuren die ik vandaag in en rond het stadion/metro heb gezien.
Maar het is bij zo'n bekerwedstrijd sowieso beetje ander soort publiek wat je ziet.
Zie trouwens net dat Ajax ergens eind juli in Glasgow oefent tegen de Rangers. Wil ik best heen, zeker als ik zelf nog niet op vakantie ben dan. Ken de data niet uit mijn hoofd. Volgens mij ben ik dan net weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |