Daarbij bracht hij gepijnigd zijn hand naar zijn voorhoofd en haalde eens héél diep adem.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:26 schreef Liess het volgende:
Woehoeee, Brian noemt Tamara de vrouw van zijn dromen!
Het heeft niet genoeg geschoven om een beetje knappe bikini aan te schaffen iig.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Melissa er sinds die photoshoot al weer aardig wat liftjes op zitten.
Had ik het toch goed gezien.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef kissa het volgende:
[..]
Heeeel bijzonder: linkertepel wijst naar rechtsonder...
Ze heeft wel een kind gekregen natuurlijk, dat laat ook sporen na.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Lipsch het volgende:
Volgens mij heeft Melissa er sinds die photoshoot al weer aardig wat liftjes op zitten.
Van de achterkant is ze best goed aan te zien, jammer dat ze 3D is.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het heeft niet genoeg geschoven om een beetje knappe bikini aan te schaffen iig.
Dat is wat het zei, inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
Zegt Amanda nu dat ze hebben afgesproken geen seks meer te hebben? Brian en zij dan.
dan wordt het dus Brianquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind gekregen natuurlijk, dat laat ook sporen na.
Overigens dacht ik te herrinneren dat ze alleen op "donkere" mannen valt, dus het zou absoluut ongeloofwaardig zijn als ze iets met Huub gaat krijgen.
Maar maar maar...dat hebben ze helemaal niet afgesproken.quote:
100 cp's dat dat niet zo is Heb al vele schuldenquote:
Volgens mij zijn er vooral aanpassingen in haar gezicht te zien, maar ik kan me vergissen. Hoe komt het dat zij van die enorme jetsers heeft/wil hebben. Dat beperkt een vrouw toch alleen maar in doen en laten. caramba.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kind gekregen natuurlijk, dat laat ook sporen na.
Overigens dacht ik te herrinneren dat ze alleen op "donkere" mannen valt, dus het zou absoluut ongeloofwaardig zijn als ze iets met Huub gaat krijgen.
gek he, dat heb ik nou ook.....quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef Ecila111 het volgende:
Ik kan Amanda haar tits ineens wat beter waarderen.
Heeft ze een kind gegeten ? Wat een raar wijfquote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
JEZUS! Niet die temptation hoer! Sorry hoor maar die Mellissa heeft net een kind gegeten en true ze zit weer strak in d'r vel, maar dit is echt een heel ordinair vrouwtje die al eerder is gevraagd om TT island op te leuken. Ze heeft 3 bedrijven en 'besluit' opeens om maar butler te worden..hoe nep:)
Melissa is nasty, lelijke kop, botox en neptanden en neptieten (heeft ze zelf toegegeven in tt)
wéér een Taboe doorbroken in de Gouden Kooiquote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
JEZUS! Niet die temptation hoer! Sorry hoor maar die Mellissa heeft net een kind gegeten en true ze zit weer strak in d'r vel, maar dit is echt een heel ordinair vrouwtje die al eerder is gevraagd om TT island op te leuken. Ze heeft 3 bedrijven en 'besluit' opeens om maar butler te worden..hoe nep:)
Melissa is nasty, lelijke kop, botox en neptanden en neptieten (heeft ze zelf toegegeven in tt)
quote:
Echt?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Sorry hoor maar die Mellissa heeft net een kind gegeten
Als we jou ook niet hadden...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Is het vandaag nationale avatar wissel dag ???![]()
Met een averechts resultaat. In die shoot ziet ze er nog wel leuk uit, maar nu is het echt een verlopen sloerie. Die bikinia... get real!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ze kan zo in een film over de 2e WO.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heksje Sylvia heeft inmiddels een passend kapsel...![]()
[afbeelding]
Hou er wel vanquote:Op woensdag 18 april 2007 22:41 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze kan zo in een film over de 2e WO.
Viel mij ook al op inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ditto.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Hebben jullie dat nou ook?
Ik kijk alleen stream 1 en 2
Die nieuwe bewoners interesseren me geen ruk.
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Rock n'Rollquote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heksje Sylvia heeft inmiddels een passend kapsel...![]()
[afbeelding]
Idem.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
die bufferende streams zijn echt niet meer te doen......is daar nu echt niks aan te doen?
DGK_REDACTIE? help?
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Een kudtboek.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:47 schreef FuTilE het volgende:
Wat is dat voor een boek?
Ah dat was de redenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:44 schreef Katewalker het volgende:
Jaap houdt zijn shirt omhoog tijdens het fietsen..want zijn huidje doet zooo zeeer..wat een kleinzerige minkukel..![]()
Daarom houdt Syl niet van zwembaden ... Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan ze dat kudtboek niet even in de jakoesie laten vallen!?
Zo lijkt je meer op Noxville, niet verkeerd maar zonder is beter vind ikquote:
te bedquote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef avonne het volgende:
Waar is dat lekkere ding Nico?
FYquote:Op woensdag 18 april 2007 22:45 schreef Judah het volgende:
Sylvia, houd je snater en ga slapen. Saaie muts.
Ja help mij dan ook. Ik wil ook dgk kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
die bufferende streams zijn echt niet meer te doen......is daar nu echt niks aan te doen?
DGK_REDACTIE? help?
Daarom moet Amanda even flink dronken worden, Huub haar even zoenen/neuken/whatever! , Brian slaat Huub , Brian exit ivm Fysiek geweld, Jaap morgen eruit. over 2 weken Natas.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef maril het volgende:
Ik heb weer het gevoel dat er morgen weer niemand uitgaat, Brain stemt hem(Jaap) er echt niet uit.
"Den Groote Kudtboekert"quote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zoveel was duidelijk, maar zelfs kudtboeken hebben doorgaans een titel.
Och gut, op de teentjes getrapt?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
FY
Zo dat is er ook uit.... Kutnewbie !
OT : Leuk hoor die dikke vinger naar de Christen Unie met die gouden bikini.....![]()
Sorry wat bedoel je me CU??quote:Op woensdag 18 april 2007 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuk, Amanda heeft de omstreden Hunkemoller bikini aan die dankzij de CU een bestseller is geworden![]()
Moet je echt met iets originelers komenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Daarom moet Amanda even flink dronken worden, Huub haar even zoenen/neuken/whatever! , Brian slaat Huub , Brian exit ivm Fysiek geweld, Jaap morgen eruit. over 2 weken Natas.
Ik word scriptschrijver denk ik.
een kudtboekquote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Den Groote Kudtboekert"
Je hoort toch wat ze doet?
Ze zoekt de geboortedatum op en leest vervolgens een omschrijving van iemands karakter op.
Wat voor een boek zou het zijn?
Het Kutboekquote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zoveel was duidelijk, maar zelfs kudtboeken hebben doorgaans een titel.
Ja godverdegodver, zeg dat dan als iedereen zit te gillen dat die icon met die bril belachelijk is!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo lijkt je meer op Noxville, niet verkeerd maar zonder is beter vind ik
Ik heb nu nergens last van..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE? help?
Ik krtijg nu ruzie met Scan, maar WTF.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:48 schreef avonne het volgende:
Waar is dat lekkere ding Nico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |