Dus doe ik het maarquote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Niemand had weer zin om een topic te maken he![]()
Wie niet springt is een Jood, was het toch?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef LuukBes het volgende:
Waartom zingen die triestelingen eigenlijk 'helemaal niets in R'dam' als ze zelf ook niks hebben.
Jou gevloek zal jou tot verdriet wederkerenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:59 schreef Devrim_ het volgende:
gvd
Achja ajax is altijd zo, ze zingen graag over rotterdamquote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef LuukBes het volgende:
Waarom zingen die triestelingen eigenlijk 'helemaal niets in R'dam' als ze zelf ook niks hebben.
2 zielen, 1 gedachte?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef LuukBes het volgende:
Waarom zingen die triestelingen eigenlijk 'helemaal niets in R'dam' als ze zelf ook niks hebben.
Kijk je 2 wedstrijden tegelijk dan? Of is dit een verkapt: "kijk mij stoer zijn want ik kijk naar een Belgische wedstrijd post"?quote:
Eens, debiel gedoe.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Stefkuh het volgende:
Hoewel ik niks op heb met die havenarbeiders uit r-zuid, begin ik me toch wel lichtelijk te irriteren aan het "Helemaal niets in Rotterdam" hebben ze in Diemen-Zuid dan al wel wat? nee dacht ik ook. Sta je daar straks zonder Beker, Landstitel of voorronde CL. Alles is immers nog mogelijk.
Qua sfeer en spanning een beetje leuker dan in A'dam op t momentquote:
Waarom zingen ze in Alkmaar 'wie niet springt die is een jood' terwijl het grootste deel daar voorheen zelf naar Ajax ging en over een paar jaar weer naar Ajax gaat?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:58 schreef LuukBes het volgende:
spanning? tis daar 3-0 ?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Qua sfeer en spanning een beetje leuker dan in A'dam op t moment
Bij jou in het dorp hebben ze nog geen tvkaarten met 2 tuners of tv's waar je 2 kanalen tegelijk kunt kijken?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
Kijk je 2 wedstrijden tegelijk dan? Of is dit een verkapt: "kijk mij stoer zijn want ik kijk naar een Belgische wedstrijd post"?
dit is de return, Brugge won thuis.quote:
Die 3-0 zou hetzelfde zijn als dat RKC momenteel op 0-3 zou staan gezien het wedstrijdbeeld...quote:
Ik vraag het toch, je kunt toch zeggen: Ja ik kijk 2 wedstrijden tegelijk en die Belgische is leukerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij jou in het dorp hebben ze nog geen tvkaarten met 2 tuners of tv's waar je 2 kanalen tegelijk kunt kijken?
Dat liedje kennen ze nog uit het hoofd van de tijd dat ze naar Ajax gingen...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zingen ze in Alkmaar 'wie niet springt die is een jood' terwijl het grootste deel daar voorheen zelf naar Ajax ging en over een paar jaar weer naar Ajax gaat?
Return's moeten anders nog komen hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
dit is de return, Brugge won thuis.
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Return's moeten nog komen anders hoor
oh, doe mij dan ook maar een Breng Perez, als dat in is...quote:
Net zo ubertriest.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom zingen ze in Alkmaar 'wie niet springt die is een jood' terwijl het grootste deel daar voorheen zelf naar Ajax ging en over een paar jaar weer naar Ajax gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |