abonnement Unibet Coolblue
pi_56683647
Geheel en al correct.

Bij de foto geplaatst door SportsIll moest ik direct aan meneer denken, zeker na de opmerking van Z. Vandaar.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_56683859
Hij is ook nog pater? Dan ken ik 'm opzeker niet.
pi_56684056
Zelfs jij kent deze pater.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_56685164
Pater Noster?
pi_56685263
Ach, ik zie dat de Madeleineneurose het raden van de plaat niet verhinderde.
Was deze pater de harde wetenschappen toegedaan, of vermeidde 'ie zich in cultuurhistorische verkenningen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56685444
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:29 schreef Gellius het volgende:
Vriendelijke opa. Dus... oud-Sonderkommando of Einsatzgruppe?
lol, trouwens.
pi_56685902
Het is 'vermeien', toch?
pi_56686354
Nee het is vermeiden.
pi_56689053
De pater was (of is, want hij leeft nog; hij werd geboren in de maand waarin Trakl stierf) niet de harde wetenschappen toegedaan, noch de cultuurhistorische - ofschoon hij wel in een belendende faculteit actief was (of is, want hij leeft nog; hij werd geboren in de maand waarin Trakl stierf).
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_56689263
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:08 schreef pyl het volgende:
Geheel en al correct.

Bij de foto geplaatst door SportsIll moest ik direct aan meneer denken, zeker na de opmerking van Z. Vandaar.
Bij die hint dacht ik eigenlijk aan Antoine Bodar ...
Aldus.
pi_56689298
Kerkhistoricus?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56690507
Bijna. Hij doceerde dogmatiek en de geschiedenis van de theologie. En best verdienstelijk: hij ontving drie eredoctoraten en gemiddeld promoveren zo'n tien theologen per jaar, verspreid over de hele wereld, op dissertaties over zijn gedachtegoed. (Ja, hier mag wél worden gesproken van gedachtegoed.)

Rome blijft een sleutelterm, overigens.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_56690623
Ach, Edward Schillebeecx.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56690684
'tuurlijk.

Schillebeeckx
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_56690759
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56690996
Ontcijferde meneer schriften?
Aldus.
pi_56691116
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:14 schreef Z het volgende:
Ontcijferde meneer schriften?
Dit plaatje komt beter tot zijn recht in RaadjePlaatjevoorDebielen, he?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_56693133
Dat geldt uiteraard ook voor de gasten.
anonieme razernist
pi_56697348
Snars (de (m.); g.mv.), sners [ca. 1720 van snarren (dreunen, brommen)] in de betekenis geen snars, niet het minste, in het geheel niets: er is geen snars van overgebleven; hij weet er geen snars van; ik begrijp er geen snars van.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_56697813
Da's Sumerisch spijkerschrift, dus we hebben hier te doen met de heer Henry Rawlinson, denk ik.
pi_56698911
Drinkt Apro nog steeds zo veel?
pi_56699844
Aproost noemt z'n plaatjes hetzelfde, 'RJP.jpg' om precies te zijn, en dat zorgt voor cache problemen, vandaar dat Pyl er niets van snapt, geen snars om precies te zijn. Meneer de ontcijferaar en meneer met op de achtergrond een gebouw wat op de Madelaine lijkt, lijken zo van plek te wisselen.
Aldus.
pi_56700291
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef Z het volgende:
Aproost noemt z'n plaatjes hetzelfde, 'RJP.jpg' om precies te zijn, en dat zorgt voor cache problemen, vandaar dat Pyl er niets van snapt, geen snars om precies te zijn. Meneer de ontcijferaar en meneer met op de achtergrond een gebouw wat op de Madeleine lijkt, lijken zo van plek te wisselen.
Aha!

Ook de opmerkingen van Apropos en NoCigar droegen geen snars bij aan mijn begrip, overigens.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_56700749
De opmerking van NoCigar snap ik nog steeds niet.
pi_56700788
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef Z het volgende:
Aproost noemt z'n plaatjes hetzelfde, 'RJP.jpg' om precies te zijn, en dat zorgt voor cache problemen, vandaar dat Pyl er niets van snapt, geen snars om precies te zijn. Meneer de ontcijferaar en meneer met op de achtergrond een gebouw wat op de Madelaine lijkt, lijken zo van plek te wisselen.
Als hij ook zo lichtvaardig met zijn bronnenmateriaal omspring belooft dat niet veel goeds voor zijn wetenschappelijke viriliteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')