uit de boerenkoolquote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef mariskasl het volgende:
waar komen de kabouters vandaan
schoppen lijkt mequote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef TheRox het volgende:
wat is het antwoord op deze vraag?
Balkenende!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Angelcakes het volgende:
Simpel, iemand stelt een vraag en het enige foute antwoord op die vraag is het goede... oftewel, je mag alleen foute antwoorden geven. Degene met het antwoord post gelijk een nieuwe vraag and so on and son on.
Moeilijk ? Nee hoor
bv. Wat gebruik je volgens de legende om vampieren te weren uit je huis ?
antwoord: je draait de hele dag Mariah Carey
Dus niet: je hangt knoflook boven je deur of je laat je huis zegenen of weet ik het want dat zou het goede antwoord zijn en dat mag dus niet
ok, daar gaat ie, kijken of er iemand is behalve mijzelf die het een beetje snapt
Vraag: Wie regeert ons land ?
ik zat al te wachten op de eerste josti die mijn topic zou verneuken.. gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Balkenende!
Hahaha ik heb je topic verneukt
Dit topic was al verneukt, op het moment dat jij het opende, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik zat al te wachten op de eerste josti die mijn topic zou verneuken.. gefeliciteerd![]()
woensdag?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef TheRox het volgende:
wat is het antwoord op deze vraag?
lief dat je toch nog ff haptquote:Op donderdag 19 april 2007 14:35 schreef daReaper het volgende:
[..]
Dit topic was al verneukt, op het moment dat jij het opende, maak je geen zorgen
het antwoordquote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef da_micha_man het volgende:
Wat is fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |