Dat forum heb ik nooit toegang toe gekregen.quote:
het lijkt me echt erg als je bij een sollicitatie gesprek bent.. heel leuk en goed gesprek.. en dan bij het weggaan zegt je interviewer.. "tot in de slowchat nixxx"quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb weleens aan een meisje in de kroeg gevraagd 'ben jij thaleia?'![]()
En ik ben één keer in het wild aangesproken door Leonoor op een bedrijvendag. Ik schrok me kapot.Gelukkig noemde ze me niet Thisbe.
Zou ik die foto's mogen deeplinken?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar staat maar 1 berichtje. Iets over aanvragen.
Die zit dan ook nog best vaak op GoT in het Appleforumquote:
daar ligt twisted_fok al... rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem graag de Oude Gracht in tiefen, maar dat is zonde van de Gracht.
degene waar ik mee gesproken heb bij mijn sollgesprek is ook een fokkerquote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
het lijkt me echt erg als je bij een sollicitatie gesprek bent.. heel leuk en goed gesprek.. en dan bij het weggaan zegt je interviewer.. "tot in de slowchat nixxx"![]()
en het gaat er in tot aan de stoeptegelsquote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Een gemiddeld amsterdammertje is 3x zo groot als erodome.
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
degene waar ik mee gesproken heb bij mijn sollgesprek is ook een fokker
Waar hij inmiddels ook wordt uitgekotst geloof ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zit dan ook nog best vaak op GoT in het Appleforum
zou je ze eerst moeten vinden. tot de trouwfotos toequote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou ik die foto's mogen deeplinken?
En dan hoop je heel hard dat je geen vieze of stomme dingen gepost hebt! Na die ontmoeting met Leonoor was ik trouwens blij dat mijn gebruikersnaam niet BiAtCH4U of iets dergelijks is.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:52 schreef nixxx het volgende:
het lijkt me echt erg als je bij een sollicitatie gesprek bent.. heel leuk en goed gesprek.. en dan bij het weggaan zegt je interviewer.. "tot in de slowchat nixxx"![]()
Dat is dan ook niet zo lastigquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar hij inmiddels ook wordt uitgekotst geloof ik.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
en het gaat er in tot aan de stoeptegels
geilquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb ze al gevonden.
Dat gaat al mis bij nixxxquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En dan hoop je heel hard dat je geen vieze of stomme dingen gepost hebt!
Verdammt malquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |