Verzin wat werk.. en bewaar dat gefrustreerde maar ff tot half 3..quote:Op donderdag 19 april 2007 12:16 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Hu werk? Welk werk![]()
Ik ben heel erg sexueel gefrustreerd ja![]()
Nee niet je tuin, alleen je huis.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar dan kan ik hem weer niet in de achtertuin zetten, want die verkoop ik natuurlijk bij het huis..
*slik*quote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Als die van Baus bij je past ben je goedgekeurd..
Tuurlijkquote:
Gedaanquote:Op donderdag 19 april 2007 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat kan.
Meld je aan op www.bandoffokker.nl/forum
Je kan nu inloggen, je krijgt geen mailtje. Heb gewoon je status omgezet.quote:Op donderdag 19 april 2007 13:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
*slik*
[..]
Tuurlijk![]()
[..]
Gedaan... Nu wachten op dat activeringsmailtje... En dat duurt lang, als je je nogal verveeld op het werk
![]()
Als hij het doet is het weer zo traag als dikke stront tegen de berg op.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 13:53 schreef FJD het volgende:
@IJs. Ja het duurde wat lang. Toen heb ik Frank maar gebeld hoor. Dat geintje met dat kabeltje is 1x leuk maar na een tijdje gaat de lol er wel van af.
Dan zullen we maar eens 'proberen' wat tijd in te ruimenquote:Op donderdag 19 april 2007 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je kan nu inloggen, je krijgt geen mailtje. Heb gewoon je status omgezet.
Nu kun je je voorstellen enzo.
Vanaf nu mag je ook de [BoFt] tag dragen en over een tijdje als je niet lastig bent wordt je volwaardig lid van BoF en mag je met de [BoF] tag spelen.
ik speel op 9 ft maar die krengen zijn echt wel groot en een 8 ft scheelt 15 cm in de lengte en ook iets van 10quote:Op donderdag 19 april 2007 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als hij het doet is het weer zo traag als dikke stront tegen de berg op.
@Puni: Op zich is de bioscoop ruimte wel lekker in de woonkamer, heb ik nu ook, maar ik zou het ook wel prettig vinden om het apart te hebben.
Bij ons in het poolcentrum zijn alle tafels volgens mij 8ft, dus heb ook het lieftste die, maar bigger is better
quote:Op donderdag 19 april 2007 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als hij het doet is het weer zo traag als dikke stront tegen de berg op.
Klopt heb ook op 9ft gespeeld en dat is wel erg groot. Beste kun je dan eerst even een paar potjes snookeren, dan valt het weer meequote:Op donderdag 19 april 2007 14:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik speel op 9 ft maar die krengen zijn echt wel groot en een 8 ft scheelt 15 cm in de lengte en ook iets van 10in de breedte dus dat zou optimaler zijn.
Als jij wint moet hij toch betalen? Of deden julie de kosten delen?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt heb ook op 9ft gespeeld en dat is wel erg groot. Beste kun je dan eerst even een paar potjes snookeren, dan valt het weer mee
Ik krijg weer helemaal zin. Aantal jaren terug speelde ik elke vrijdag pool met een vriend van me. De kosten waren meestal boven de 100 gulden
Mooiste uitslag was 19-18 voor mij. Die dag was helemaal duur
Waarom kost dat zoveel dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt heb ook op 9ft gespeeld en dat is wel erg groot. Beste kun je dan eerst even een paar potjes snookeren, dan valt het weer mee
Ik krijg weer helemaal zin. Aantal jaren terug speelde ik elke vrijdag pool met een vriend van me. De kosten waren meestal boven de 100 gulden
Mooiste uitslag was 19-18 voor mij. Die dag was helemaal duur
Nou ja, als je per potje moet betalen zat je op een gulden per potje. Is dus al 37 gulden. Dan wil je ook nog wat drinken. Dan kom je idd vrij snel boven de 100 piek uit met z'n tweeen.quote:
bijna 40 potjes x 12 bier + 2 grote porties bitterballen per potjequote:
Ik geloof dat het destijds 15 gulden per uur was en BIERquote:
Biljarten doe je met biljartballen. die je kan hergebruiken. Je hoeft niet ieder een portie bitterballen te kopen om mee te spelen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bijna 40 potjes x 12 bier + 2 grote porties bitterballen per potje![]()
40 * 1,50 + 40 * (2*7,50) = 60 + 600 = 660 euro
gans heeft het nog rustig aan gedaan!![]()
Die bitterballen kun je weg halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bijna 40 potjes x 12 bier + 2 grote porties bitterballen per potje![]()
40 * 1,50 + 40 * (2*7,50) = 60 + 600 = 660 euro
gans heeft het nog rustig aan gedaan!![]()
WHOEHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 19 april 2007 14:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Biljarten doe je met biljartballen. die je kan hergebruiken. Je hoeft niet ieder een portie bitterballen te kopen om mee te spelen.
anyway, bijna 40 potjes is best wel veel!quote:Op donderdag 19 april 2007 14:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die bitterballen kun je weg halen.
Ik begin nu alleen te twijfelen wanneer het precies was en of de bedragen waar ik het over had ook niet gewoon euro's moeten zijn
Zitten ook wel snelle potjes tussen. Ik ben echt een pro in het potten van de zwarte bal op de meest ongunstige momentenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
anyway, bijna 40 potjes is best wel veel!![]()
Als je zo'n noob bent die begint met de zwarte bal omdat je die wel mooi vind zit je zo aan de 40 potjes.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
anyway, bijna 40 potjes is best wel veel!![]()
Dat vind ik het kutte aan poolen. iedereen speeld met andere regels. Ik begin er ook niet meer aan zonder van te voren vast te leggen wat de regels zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zitten ook wel snelle potjes tussen. Ik ben echt een pro in het potten van de zwarte bal op de meest ongunstige momenten
Afentoe in 1x de hele tafel leeg spelen.
Maar het lastigste is altijd welke regels gebruik je. Wedstrijdregels kroegregels of een combinatie.
9 ball speelden we soms als afwisseling of als we met meer personen waren.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je zo'n noob bent die begint met de zwarte bal omdat je die wel mooi vind zit je zo aan de 40 potjes.
Maar als je er zo veel speeld zul je het wel een beetje kunnen.
En ik gok dat julie gewoon 8 ball gespeeld hebben. Niet 9 ball wat een heel stuk sneller gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |